Ik snap het niet! Help!

Heey,

Een tijdje geleden zag ik een leuke jongen op de voetbalvereniging. Al snel kwam ik achter zijn naam.

Een goede vriendin van me kent een jongen uit zijn team, dus die ging wat dingen vragen.
De jongen had ook gevraagd wat me naam was enzo. Hij wilde me leren kennen, maar wist niet hoe die contact moest maken.

Na een tijdje merkte ik dat hij minder keek, terwijl hij had gezegd dat hij me wel een leuk meisje vind. Me vriendin en ik hadden al een voorgevoel, en ja we hadden het goed. Hij had geen behoefte aan iets vasts.

Ik was er kapot van omdat dit me echt een leuke jongen leek. De volgende keer dat ik hem weer zag, keek hij niet. Zijn interesse was weg…

Toen kwamen er vrije dagen door pasen enzo en we zagen elkaar een week niet.

Gister zagen we elkaar weer en hij bleef maar kijken. Mensen merkte het op. Ik keek hem dus ook een keer recht in zijn ogen aan. Hij keek weg en deed zijn shirt omhoog?!

Mijn vraag is dus of jullie weten wat hij hier mee zou kunnen bedoelen en misschien kunnen jullie tips geven…

Xx

Daar kom je eigenlijk maar op één manier achter: vraag het aan hem.
En omdat dat natuurlijk best eng is, kan je ook een praatje met hem maken. Op die manier toon jij ook interesse en komen jullie meer over elkaar te weten. En zo zie je of hij ook interesse in jou heeft.

Hebben jullie al wel eens samen gepraat? Dat haal ik namelijk niet echt uit je berichtje. Ik heb meer het idee dat dit via tussenpersonen gaat. Daarom zou ik eens een praatje met hem maken.

Praat met hem!
Het klinkt alsof je überhaupt nog nooit een woord gewisseld hebt, dus vraag me af of je dan al kan weten of hij echt heel leuk is. Misschien klikt het wel helemaal niet.
DUS: stap op hem af en ga een praatje maken, niks te verliezen x