Ik snap hem niet

Ik heb een lange afstandsrelatie met mijn vriend, al bijna 2 jaar.
De laatste tijd zie ik hem niet zo veel meer door dat we het allebei nogal druk hebben, de tijd die we dan allebei vrij hebben 's avonds zou ik dan graag met hem op msn willen doorbrengen, wat me logisch lijkt, maar hij wil dat blijkbaar niet. Paar avonden geleden zei hij om 22u dat hij nog even zijn huiswerk ging maken, dat kon ik nog begrijpen, en hij er morgen wel rond 19u zou zijn, nou ik zat om 19u op msn, en heb gewacht tot zeker 22u, en ik was best moe & wou gaan slapen, tot hij plots online kwam. Hij zei ja sorry ik was op de playstation, ik zei oh oke maakt niet uit ( het maakte me eigenlijk we l uit, hij kon toch even iets laten weten ofzo, zodat ik niet heel de tijd achter mijn computer tijd zat te verspillen?) Gisteren was hij er in de avond gelukkig weer, en ik had best veel te vertellen, en nadat hij vroeg hoe het met me ging en wat ik gedaan had vertelde ik al m’n verhalen enzo. Hij antwoorde wel altijd heel geïnteresseerd, maar dan zei hij dat hij een serie ging kijken, en is hij weer 3 uur weggebleven, ik dacht dat het misschien lag omdat ik alleen maar over mezelf praatte, en door mn verhalen niet eens de tijd had om aan hem te vragen wat hij gedaan had.

We komen ontzettend goed overeen, we vinden elkaar geweldig, en zijn echt gelukkig samen. Vroeger gebeurde dit ook nooit, maar de laatste tijd spreek ik hem nog geen uurtje in de week. Misschien overdrijf ik wel… maar ik hou gewoon zoveel van hem, en mis hem zo ontzettend hard dat ik echt bij hem wil zijn, en omdat dat niet gaat momenteel ( we wonen 6u reizen van elkaar, dus we zien elkaar echt weinig, toch lukt het zeer goed, komt ook door ons vertrouwen in elkaar) zou ik toch wel met hem willen praten enzo…

Er is zeker geen ander meisje … maar zou het kunnen dat hij me misschien een beetje beu is ? Ik ben soms zo hysterisch dat ik hem helemaal volspam met mijn verhalen… ik heb altijd zoveel te vertellen… Ik vraag hem ook wel veel, en hij antwoord ook wel gewoon enzo… maar ik begin echt te twijfelen of hij me niet beu is.

Hij zegt ook altijd sorry als hij me 2 uur voor niets op de computer heeft laten zitten, en dat hij zich er kut voor voelt enzo, en dan zeg ik altijd dat het niet uitmaakt. 1 keer heb ik gezegd, toen ik tot 1u snachts ben opgebleven voor hem, je moet je niet schuldig voelen hoor, maar wil je gewoon volgende keer laten weten dat je niet of later komt, zodat ik iets anders kan doen, of kan gaan slapen. Hij zei ja tuurlijk, maar doet het niet.

Is dit gewoon jongensgedrag, of ligt het aan mij ?

Bedankt dat je dit allemaal hebt gelezen :slightly_smiling_face:

Misschien groeien jullie gewoon uit elkaar

Ik vond het al raar dat hij me leuk vond.

Upje

heb ook zo iets mee gemaakt … zeg eens wat je egt voelt maar niet al te grof , hij zal je wel begrijpen

Ik zou eens eerlijk tegen hem vertellen dat het je wél uitmaakt…
Ik vertel altijd alles eerlijk tegen mijn vriend over hoe ik me voel enzo. Ik ben best wel onzeker. En soms zit ik dan ergens mee, en slaat het eigenlijk helemaal nergens op, maar toch vind ik het gewoon belangrijk om eerlijk tegen elkaar te vertellen hoe je je ergens over voelt. Dan is het eruit en kun je rekening houden met elkaar. Misschien bedoelt hij het helemaal niet zo, of misschien is hij je inderdaad een beetje beu? Zorg er gewoon voor dat je duidelijkheid krijgt.

Ik heb het er gisteren avond over gehad met hem, hij zei dat het echt zijn bedoeling niet was. Om 3u snachts zei ik; het is al laat he, zouden we niet beter gaan slapen?
zei hij; ben je moe?
zei ik; Ja, maar als jij nog even wilt opblijven is het mij ook goed, ik weet niet wat jij wilt.
zei hij; weet je wat ik echt wil?
zei ik; nou nee ?
zei hij; Jou hier bij mij hebben

Awhhhh, meteen vergeven :’)