Ik snap hem niet

Oooo jongens. Alleen maar problemen.

Bij mij is het ook niet over met mijn ex, we hadden dikke 2 jaar wat. Een half jaar geleden was het ook eventjes over, maar na 5 dagen wisten we al dat het niet echt klopte en kwamen we dus weer bij elkaar. Dus we hadden eigenlijk dikke 2 jaar met 5 dagen onderbreking. Maar goed, nu is het dus onderhand 2 weken uit en ik mis hem wel heel erg, maar het is voor dit moment wel het beste zo. Dat voel ik ook en hij ook. Wie weet komen we elkaar over een tijdje weer tegen, maar nu hebben we gewoon even een leven zonder elkaar. Best wel moeilijk, maar gewoon het beste zo. Als jij nu ook voelt dat het écht écht écht over is, dan is het dat waarschijnlijk ook zo voor nu. Je kan altijd nog bij elkaar komen over een tijd.
En dat hij zo gemeen doet, moet je je niet al te veel van aantrekken hoe moeilijk dat ook is. Mijn ex is momenteel ook behoorlijk boos op me, maar dat trekt wel weer bij. Als je hem de tijd geeft daarvoor en geen contact met 'm zoekt, dan gaat hij je vanzelf missen en kunnen jullie als gewone vrienden, of uiteindelijk weer meer, verder gaan.

Naja ik hoop dat tie bijtrekt met dat gemeen doen, want zo is die nooit geweest. En ik hoop dat tie ooit weer contact zoekt met my idd.

Jy ook sterkte! xoxo

Nou meiden, gister smsde hy me plotseling, hy bood zyn excuses aan hoe die zich heeft gedragen, en zei dat tie me heel erg miste. Alles begint dus weer opnieuw. Ik heb daarna wel heel goed met hem gepraat, want ik wil gewoon dat tie normaal tegen me doet. Gewoon normaal met elkaar omgaan. Dus hy mocht kiezen, of niet, of normaal.