Ik snap hem niet

Hey meiden,

Jep, Alweer zo’n topic over zo’n eikel.
Maar het zit dus zo.

We vonden elkaar al heel lang leuk, en van het en kwam het ander we kregen wat met elkaar. We hadden echt een hele hele hele leuke tijd samen, maar aan alles komt een einde, blykbaar. Dus het ging uit, ik er kapot van natuurlyk maar we bleven wel met elkaar omgaan. Na een paar weken kwamen we in een best wel intiem gesprek zeg maar, en vertelde die me dat tie me heel erg mistte etc. Dus ik stelde voor om gewoon weer is af te spreken.

Vervolgens kwam die weer elke dag, en leek alles alsof het gewoon weer aan was. Maar ik wist dat het niet meer aankwam, maar er was toch nog ‘’ iets ‘’ tussen ons. Tot er wéér een einde aan kwam, ik weer verdrietig en alles. En na een paar weken, kwam die weer veel langs enzo. En was alles weer net zoals vroeger en blabla.

Maar vorige week begon hy ineens wat stiller te doen toen hy by me was etc. Hy zei dat er niks was, maar wel dus want het is nu weer klaar. Maar nu is het dus écht écht klaar. Hy loopt me voorby alsof die me niet kent, hy doet alsof die me niet staan terwyl die weet dat ik daar sta. Hy heeft ook een paar dagen geleden even flink duidelyk gemaakt dat het over is, wat ik allang wist.

Nu weet ik dus niet echt wat ik er van moet denken, is het nu echt over? (ik denk van wel, vriendinnen en vriendin denken dat het wel weer goed komt) Naja ik ben er dus van overtuigd dat het nu echt klaar is enzo, ook omdat hij zo kortaf doet.

Dat wou ik even kwijt, dankjewel voor het lezen als je dat hebt gedaan. :guitar:

hmm wat jammer ):
maar als hij zelf ook al heeft gezegd dat het nu écht over is…dan zou ik er niet meer op hopen dat het nog wat gaat worden. het klinkt misschien lullig, maar misschien zeggen je vriendinnen dat alleen om jou niet te kwetsen of zo?
en zie het van de ‘zonnige’ kant: je kan nu een hele tijd doen wat je wilt met wie je maar wilt, want je zit nergens meer aan vast!
het kan gewoon dat jullie goede vrienden blijven, ik zou echt heel blij zijn als dat zo is!
oke even samengevat ;p : hoop nergens meer op en laat het gewoon gaan zoals het gaat, dan kom je er vanzelf wel achter!

ik snap je, heb hetzelfde op het moment.
ik heb nu een nieuwe vriend en m’n ex smeekt om mn aandacht.
maar ik zou gewoon, ookal doet het zo’n pyn, doen alsof het je nix kan schelen.
dan weet hy snel genoeg wat hy mist.
en dan ben jy natuurlyk untouchable. xd’.
veul sterkte, want ik weet hoe het is.

Naja myn vrienden/vriendinnen zeggen dat niet om me niet te kwetsen, want hun liegen niet. Maar ik hoop er ook niet op dat het weer iets word, maar het is zo dubbel omdat hy steeds weer terugkomt op me pad.
Want vorig jaar gingen we al byna enzo, en toen later hadden we beide iemand anders maar daarna zyn we toch weer by elkaar uitgekomen.
Het is zo ingewikkeld. & Dankje voor de reacties.

ik denk dat je wel op je gevoel kan vertrouwen, jij voelt zelf het beste dat het nu echt anders is dan die andere keren.
als ik het zo lees denk ik ook dat het over is.
mja jammer dat hij zo wispelturig is…
sterkte!

Het maakt het juist zo ingewikkeld omdat hij steeds weer terugkomt, dus dan als het echt zo is weet je het niet zeker.

Is hetzelfde als dat iemand de hele tyd zegt BRAND BRAND grapje, en het is er echt dan gelooft niemand het.

Wat een geweldig voorbeeld, haha.

Woow lastig, wat je kan doen!
of:
je kiest ervoor om te doen alsof het je niks uitmaakt en je ook prima zonder hem kan ( ook al is het moeilijk ) onthoud: ‘you never now what you got until you lose it’

of:
Je kijkt het aan en je ziet vanzelf wat er gebeurt gedraag je gewoon zoals je op dat moment denkt dat het beste is.

veel erover praten helpt!

x

Ja idd, praten helpt. Ik wil ook heel graag praten maar ik ben gewoon bang dat tie denkt dat ik zeur ofzo…

Up?

Naja we hebben gister gepraat, hy is echt zo hard geweest. Hij heeft dingen gezegt waar ik echt van opkeek, zo is hij helemaal niet. Gewoon dingen als ‘Ik weet niet wat me bezielde toen ik steeds weer naar je toe ging enzo’. Pff, dit komt echt nog harder aan!

sterkte hij zit waarschijnlijk gewoon zelf heel erg in de knoop met zn gevoelens en staat mischien onder druk door vrienden ouders school werk en weet zelf niet wat die wil.maarja gewoon probere te vergeten wand als die zo lulig is is die je niet waard x

Alles kan, je weet nooit wat er kan gebeuren =/
Ik heb zoiets ook geflikt bij mn vriend -waar ik overigens heel veel spijt van heb- maar gelukkig is het weer helemaal goed tussen ons =) maar dat terzijde xD
Als jullie 2 keer uit elkaar zijn gegaan, en elke keer weer terug bij elkaar zijn gekomen dan betekend dat dat jullie gewoon niet zonder elkaar kunnen. Misschien dat het nog wel goed komt =)
Maarja, als hij zo hard reageert tegen je? En als hij niet met je wilt praten, dan vraag ik me toch af wat hij precies wil, ik denk dat hij dat zelf niet weet =S
Ik zou gewoon afwachten,
Succes ermee =)

Volgens my weet het idd zelf niet eens, laat staan dat ik het snap, maar dankje voor alle reacties!

Up, meer reacties asjeblieft (: :blush:

Ik vind het een beetje laf dat hij telkens weer naar jou gaat als hij’- laat maar zeggen - niemand heeft. En ik snap je dondersgoed, want het is lastig om dan tegen hem te zeggen niet bij je terug te komen.

Misschien moet je eerst zelf goed nadenken over wat je wil,
wil je met hem verder?
of wil je dat niet?
wil je dat ie je steeds komt opzoeken?
of wil je dat niet?
etc.etc.

succes! x

Wat kuszy zegt;
is hij het echt wel waard?
is hij al dit getob wel waard?

als je vindt van wel; dan moet je het aankyken
en als je vindt van niet; gewoon niet meer naar hem
omkyken en gewoon veel plezier hebben!

succes x

Tsjonge waarom moet hij gelijk weer zo gemeen doen, ik snap jongens echt niet. Kan je hem niet duidelijk maken dat jullie dan tenminste nog wel vriendelijk tegen elkaar blijven doen ook al is het echt echt écht over?

@kuszy;
Ik wil heel graag met hem verder ja, ik heb echt een onwys leuke tijd met hem gehad, nooit ruzie’s altyd leuke dingen doen etc. Ik zag het ook totaal niet aankomen dat het toen uitging in januari. Toen die me na een paar weken weer op kwam zoeken natuurlijk wou ik dat!

@aamy; Ik vind dat hij het waard is, ik weet ook niet hoe het komt maar ik kan alles van hem hebben. Toen we dat onwijs harde gesprek hadden (hij was hard tegen mij) bleef ik rustig, ik bleef rustig met hem praten. Bij de eerst ede beste andere jongen had ik echt heel kwaad geworden.

@Nlpn; Ik weet niet waarom hy zo gemeen doet, ik snap het zelf ook niet. Hoe kan je zo gemeen doen tegen iemand waarmee je een relatie had, waarmee je leuke tijden deelde, en waarmee alles goed ging. Het is zo raar! En ik heb al een beetje geprobeert dat te vragen maar dan zegt die, waarom zou ik lief doen als het toch uit is. Maar hij is lief van zichzelf, en dat weet die zelf ook dondersgoed. Ik heb hem ook gezegt dat hij zelf ook weet dat tie geen hard persoon is, hij bleef volhouden van wel maar ik ken hem al langer. Dit is gewoon heel vreemd.

If you love something, let it go, and if it comes back, well then you know =).

Jullie zijn al een aantal keer weer terug bij elkaar gekomen, dus ik denk niet dat opeens alles over is. Daar kan ik verder niet over beslissen natuurlijk, maar toch. Kun je hem niet vragen waarom hij zo doet? (Ja oké, omdat het ‘over’ is, maar waaróm).

Je zou eens het liedje ‘Circle’ van Marques Houston moeten luisteren. Het is nog uit mijn R&B periode, maar de tekst past denk ik wel een beetje bij jouw situatie XD.

@Pummel, Toen ik vroeg waarom die zo deed zei die eerst, omdat het over is, daarna omdat hij ‘zo’ is, en daarna omdat tie zich zelf ook gewoon klote voelde om bepaalde dingen ofzo, maar hy wou dus niet zeggen wat. Toen vroeg ik, is het iets met school, toen zei die ‘ja OOK’ dus er is nog meer.
Maar ik vind dat geen excuus om dan meteen zo te gaan doen.

& Ik zal het liedje is even opzoeken =)