Ik snap hem niet..

Hee

Een vriendin van mij heeft een vriendje, en via hun ben ik in contact gekomen met een vriend van mijn vriendin’s vriendje (lekker duidelijk qq)
Ik praat nu met hem sinds dinsdag op msn en soms via sms. Hij is echt aardidg en lief, en ik vind hem ook wel best leuk. (heb hem trouwens nog nooit in het echt gezien) En ik krijg ook wel een beetje de indruk dat hij mij leuk vind, af en toe dan.
Maar als ik dan vraag of hij nog een keer hierheen komt of een keer afspreken ofzo, dan zegt hij; misschien, we (hij en het vriendje van mn vriendin) hadden het er wel een keer over om dat te doen…
En nu doet hij dus zo van; misschien, ik zie nog wel
snap je? Zo’n indruk geeft hij mij nu,
Ik weet niet meer of hij mij nou leuk vind of niet, of interresse heeft…
help aub

xxx

Ik ken het probleem helaas maar al te goed… Jongens zijn raar!

Waarschijnlijk vind hij het erg leuk om met je te praten, maar misschien ziet hij het afspreken niet zo zitten? En de reden waarom kan van alles zijn…
Je zou het een keer kunnen vragen, maar je moet wel oppassen dat je zeg maar niet ‘te snel’ gaat.

Ik snap wat je bedoelt, maar het vriendje van mijn vriendin, zegt dat hij wel de hele tijd zegt dat hij een keer hierheen wil komen, en tegen mij zegt hij dan; misschien
dat snap ik echt niet…

@noma

Oke dat is wel vaag ja… Maar zoals ohPARTY zei; jongens zijn raar
haha.
maar dan zou ik het een keer tegen die jongen zeggen?

Ik ken het wel heel erg. Ik heb het zelf ook vaak genoeg. Maar ik kan echt moeilijk zeggen hoe het is. Misschien is hij onzeker en wil hij niet dat je hem lelijk vind ofzo. Het kan ook zijn dat hij het te snel vind gaan. Of hij is gewoon niet toe aan een vriendin maar als je dacht dat hij je leuk vind lijkt dat me sterk…
Het kan ook gewoon iets heel anders zijn XD

Naja in ieder geval nog succes! Xx

En ik zou gewoon zeggen dat je hem niet begrijpt. Eerlijk zijn is meestal het beste. Ook als is het soms eng of lastig.

ik denk dat hij indd onzeker is en het niet echt durft?
misschien iets met zn 4en gaan doen?

Het kan ook zijn dat de jongen hard to get speelt…
Tsjaa, jongens zijn rare wezens…

haha , het kan zijn dat hij niet durft maar daar zie ik hem niet echt voor aan, en als nog…
ik vind het ook dood eng en ik vraag gwn of hij nog een x komt of om iets af te spreken ofzo ;p
maarja

ik weet niet of ik het nog een x zou durven vragen als hij de vorige keer al niet zo enthousiast reageerde…

@b0efjeee ik heb hem ook geen 2x gevraagd hoor

ooh sorry ik begreep je verkeerd
“en ik vraag gwn of hij nog een x komt of om iets af te spreken ofzo ;p” ik dacht dat je hiermee bedoelde dat je het nog een x zou vragen :stuck_out_tongue:

haha, nee sorry, mijn fout. ;p

maar kijk, hij vraagt wel bijv. ; ga je vnv nog wat doen?
en bedoelt hij dat gwn als vraag, gwn interresse tonen?
Of, bedoelt hij dan stiekem, zullen we wat afspreken?
Ik weet niet…
Ik ben nog maar 14 dus ik weet niet of hij al 's avonds af wil spreken?
hij is 16 btw

ik zei dat ik nog geen plannen had en vroeg wat hij ging doen, hij zei dat hij ging fifa’en met vrienden, en toen hadden we het een beetje over een vriend van hem want hij lijkt een beetje op tarzan, en toen vroeg hij; kijk je wel eens op facebook? daar staat een filmpje van hem op als hij in de playboy kijkt.
Wat wil dat zeggen, dat hij mij soort van laat weten dat hij in de playboy kijkt?

dat hij in de playboy kijkt of die vriend van em? wel erg apart trouwens

zijn vrienden kijken in de playboy en hij filmt het xd
maar zoals net, dan zegt hij wel; ik vind jou egt lief :blush:
dus ik snap hem echt niet meer xd

up

Boys are nuts.
Ik zou persoonlijk niet echt geïnteresseerd zijn in iemand die z’n vriend filmt terwijl meneer zich op zit te hitsen bij de Playboy, maar ja.

Je kan - als je het echt graag wilt - toch gewoon een keer voorstellen om iets met z’n vieren te gaan doen? :slightly_smiling_face: