Ik snap hem niet..

Ik vind een jongen leuk, en ik weet niet wat hij van mij vind. Hij geeft zulke wisselende signalen. Daar komt bij dat ik niet achter hem aan wil blijven lopen.
Wat zou jij doen?

Er is dus een jongen, C, die vorig jaar bij mij in de klas is gekomen (toen 5 vwo, nu zitten we in 6. Ik ben trouwens 16, hij 19), hij viel mij natuurlijk wel op omdat hij nieuw was, en ik vond hem ook wel wat hebben als in knap, maar daar bleef het bij. Toen in oktober ongeveer kwam hij bij mij werken (ik werkte daar toen al 1,5 jaar, nu bijna 2,5), ik werk in een zaak van iemand, en er zijn 4 medewerkers, je hebt dus best wel veel contact met je collega’s. Ik heb het sowieso altijd al goed kunnen vinden met mijn collega’s, het zijn altijd vrienden geworden. Maargoed, ik vond het eigenlijk een beetje raar dat hij daar kwam werken, want ik zag hem natuurlijk op school, en dan ook nog eens zaterdag de hele dag, en ik vond het gewoon moeilijk alles gescheiden te houden; op het werk gaan we heel anders met elkaar om dat op school. Nou, sinds februari vind ik hem nu leuk. Eerst was dat geen probleem, ik wist dat het niet slim was, en dacht dat het wel over zou gaan, maar dat deed het niet, het werd juist erger. En hij begon ook met mij te flirten, écht flirten. Een (mannelijke) collega vroeg zelfs aan mij of we wat hadden! Maar op school is het contact nog steeds als net-iets-meer-dan-een-klasgenoot. En ik weet gewoon niet zo goed wat hij van mij vind, hij doet soms echt heel lief.

We hebben het er een keer over gehad dat ik het moeilijk vond om hem op school, en bij het werken te zien. Na het werken hebben we nog drie kwartier op een bankje in de kou gezeten. Dat was echt fijn. We hadden het over van alles en nog wat, vooral over zijn jeugd. Maar ik begon het gesprek omdat ik het raar vond dat hij op school zo anders met mij omging dat met het werken. Ik legde hem uit dat ik heb gevoel heb dat hij me bijna negeert op school, en op het werk, tja, laat ik het zo zeggen; een collega van mij vroeg of we wat hadden… Dus dat zei ik tegen hem. En hij zei dat hij het helemaal niet zo bedoelde, maar dat hij op school sowieso anders is dan in het ‘echt’. Hij zei dat hij op het werk wel zichzelf was (ik dacht yes!). En toen zei ik nog dat hij een enorme flirt was (ik wilde weten of hij dat flirten met mij serieus bedoelde of niet) en toen zei hij dat hij dat helemaal niet van zichzelf vond etc. (ik dacht weer; yes!).
Maar het punt is nu dus, dat hij soms zó raar doet. Hij is nu dus ziek, en ik smste hem maandag of hij zich wat beter voelde, en hoe het nu was enzo. En ik krijg gewoon níks terug. En dat is altijd zo bij hem. Hij heeft me wel verteld dat hij helemaal niet van smsen of msnen houdt, liever iemand gewoon spreekt, maar kom op, reageren is toch niet zo moeilijk? En dit doet hij gewoon altijd! Dus in dat smsje van gister zette ik er tussen haakjes achter; ‘En waag het niet om nu wéér niet te reageren!;)’, maar zoals ik al zei; geen reactie.
Nu denk ik dus, als je iemand leuk vind, dan reageer je toch wel? Maar aan de andere kant doet hij in real wel altijd heel leuk…
En ik wil niet achter hem aan blijven lopen. Er is nog een meisje bij mij op school die hem leuk vind (dat heeft ze mij verteld), en dat weet hij ook. Op dat moment gingen zij best veel met elkaar om, en ik zei dus tegen hem dat het lullig was als hij dan met haar flirtte (ik vond hem op dat moment nog niet leuk), en toen zei hij; Ja, ze vind me leuk omdát ik met haar flirt. En toen zei hij niks meer. Conclusie; het is goed voor z’n ego. Wat een lul is het he?
Maar dan is er dus nog het probleem dat we samen werken, ik bedoel een relatie kan echt niet! Je werkt zó dicht op elkaar, dat werkt gewoon niet.

Sorry voor het lange verhaal! Ik moet het gewoon even kwijt.
Als je het hebt gelezen; super bedankt! Als je nog zou willen reageren, héél fijn want ik weet écht niet wat ik moet doen!

.

je had toch al een topic over hetzelfde ??

http://forum.girlscene.nl…heen/list_messages/213972

Deels, nu wil ik gewoon weten wat jullie vinden wat ik moet doen. Toen had ik al belsoten dat ik over hem heen wilde komen, maar nu wil ik weten wat jullie zouden doen.
Dus; wat zouden jullie doen?

Haha ik heb het helemaal gelezen, echt lastige situatie ;o Want 1) je weet niet of hij je nou wél of niet leuk vind en 2) dan heb je ook nog school & werk enzo. Ik heb jammer genoeg niet veel ervaring op liefdesgebied ;$ Dus ik hoop dat je nog goede adviezen krijgt (:

Aah lief dat je het hebt gelezen! En het maakt echt niet uit dat je geen ervaring hebt, ik heb dat ook niet echt. Ik vraag me gewoon af wat andere zouden doen in mijn situatie…

niemand snapt jongens schatje.
ik snap ook nog steeds helemaal NIKS van hem ,
okee maar hier heb je niks aan. ik weet het niet ;$.
succes wel !

Ja het is wel lastig, en vooral lullig dat hij opeens niet terug smst.
Maar kun je hem anders niet bellen? Misschien is er wel gewoon wat met zijn mobiel aan de hand, kapot/geen btg/kwijt geraakt. Als hij niet opneemt, dan moet je wachten tot dat je hem weer in het echt ziet. En dan ook gelijk naar hem toe lopen.
En als je hem belt, kun je hoogstens nog even een smoesje bedenken (om niet zo over te komen dat je hem begint te stalken ofzo). Door bijvoorbeeld het huiswerk door te geven, of iets zeggen dat je nog door moest geven. En daarna kun je gewoon een opmerking maken als ‘waarom heb je niet meer gereageerd?’

Veel succes!

Dank voor je reactie! Maar het is niet ‘opeens’ dat hij niet terug smst, hij smst gewoon nóóit terug! En ik denk dat ik hem vanavond inderdaad even ga bellen, en wat huiswerk ofzo vragen en/of doorgeven. En dan zal ik het nog zeggen.
Maar wat vinden jullie van deze jongen? Denken jullie dat hij mij misschien ook leuk vind? Of vinden jullie hem echt een lul en kan ik mij beter bij hem wegblijven? (wegblijven als in niet als bf material zien).

upje?
Plz help me…

mijn vriend smst ook heel vaak niet terug. simpelweg omdat hij het leest, en dan zoiets heeft van: oke, gelezen. that’s it.
ik kan me er ook dood aan ergeren, en als ik er dan iets van zeg snapt hij me niet.

ik zeg het je, jongens zijn sowieso raar. vooral hiermee.
volgens mij hebben ze zelf niet eens door welke signalen ze geven en wat dat bij jou doet.
dus ik denk hij ook niet. hij doet het voor z’n ego zeg je, nou misschien is dat dan ook maar zo.

maar ik kan me ook voorstellen dat hij wél meer in jou ziet. het is moeilijk, maar vraag het hem gewoon als hij weer beter is.

Ik zou hem sowieso niet meer gaan smsen als hij toch niet meer terug smst. En zoals je al aangeeft: je wil hem niet meer achterna lopen. Dan zou ik dat ook niet doen, laat hem maar naar jou komen, dan zie je of hij je echt leuk vind.
En als hij dan toch met andere meiden blijft flirten, zou ik er geen aandacht meer aan besteden, dan verdien je echt beter.

Succes!

gadverdamme wat een zak zeg ,
ik vind het echt rot voor je
zie maar als een up !

x

Ga ik doen, dankjewel:)

Iemand nog andere tips?

Volgens mij snappen jongens gewoon niet dat terug sms’en geïnteresseerd over komt… Als ik wel eens met een jongen sms dan sms’t hij soms pas een kwartier later terug en stress ik 'm ook helemaal haha. Als je je mobiel bij je hebt is het toch niet zo’n grote moeite om even terug te sms’en 0.o

Maar een kwartier of 5 dagen, dat is wel een verschil.

Had je hem nog gebeld?

Nee :blush: Ik zie hem morgen weer.

Oke, hij heeft me dus wel gesmst! Dat zei hij net. Maar mijn mobiel doet dus raar… :S We zien hoe het vandaag afloopt!

Ah kijk, dat is dus niet zijn schuld zegmaar. Maar wel zwaar vervelend denk ik… En, is het niet juist fijn om dan als je een relatie hebt met iemand, vaak bij hem te zijn? Lijkt mij in ieder geval wel… :blush: En nee ik heb ook niet echt ervaring. Maar weet je nog steeds niet of hij je leuk vindt? Er zijn vast wel ‘handige trucjes’ om daar achter te komen. Veel succes 'x