Hey,
Ik praat een maand (elke dag) met een jongen. Hij had in het begin aangegeven dat hij geen relatie wilt omdat het ‘toch nooit serieus word’. Hij vertelde me eergisteren dat hij me meer begon te zien dan een normale vriendin, ik wist dat hij me niet lelijk vond maar ik wist niet dat hij me (heel) knap en aantrekkelijk vind.
Hij heeft een lichte soort van bindingsangst dus hij kan afstand nemen.
We appte iedere dag, wanneer het uitkwam. Gisteren appte ik hem en hij las het niet maar was online. Drie uur daarna appte ik hem weer en toen kwam hij daarna wel online maar reageerde hij niet (hij reageert normaal binnen 10 minuten).
Hij appte paar uur daarna met dat hij geen zin had in mensen die dag, terwijl hij de hele dag online was? Hij weet dat ik het begrijp als hij direct zegt dat hij met iemand anders appt en dus geen tijd heeft voor mij.
Vandaag reageerde hij heel droog, toen zei ik iets en toen las hij het en ging hij offline. Het is nu een uur geleden en hij begint meer afstand te creëren tussen ons. Terwijl we bijvoorbeeld eergisteren van 22.00 tot 07.00 sochtends hebben gebeld (ja serieus, dit hebben we vaker gedaan).
Afspreken lukt niet echt, want hij woont ver. We wouden wel binnenkort afspreken.
Hoe zorg ik ervoor dat hij geen afstand gaat creëren???
Groetjes,