Ik snap hem niet.. :(

Hey,

Mijn verhaal in het kort (d’r speelt heel veel met lange verhalen in een korte tijd, maar ik probeer 't kort te houden):

Er is een jongen K. die ik al een tijdje leuk vind. Toen ik voor het eerst met hem kuste, kwam ik de dag erna achter dat hij aan het daten was met een ander meisje L. dus ben ik hem gaan ‘vergeten’. Hij liet echter nog wel veel van zich horen, maar koos toch voor die ander. Ik heb ondertussen met een andere jongen S. gedate, maar dat werd niets (S. en K. zijn een ‘soort van’ vrienden). Tijdens die tijd smste K. ook dat L. wist dat ik en K. gezoend hadden en dat dat verder niets meer zou worden, maar dat hij dat niet erg vond en dat hij weer ‘helemaal vrijgezel’ was.

Ik zie hem wekelijks. Twee weekenden geleden zou ik hem een heel weekend niet zien, maar toen is K. me eigelijk uit het niets komen ophalen in een kroeg die wel 'n eindje verder weg was - ben ik met hem naar huis gegaan en hebben we hier binnen op de bank nog 2 uur samen zitten kletsen en kussen enzo. Smst ie smorgens dat ie t heel leuk en gezellig vond, etc.
Paar dagen erna moest hij met mij naar huis, dus toen zaten we samen op de achterbank en mn moeder voor met n vriendin van haar want die kwam ons halen etc. Verder niets met K. gedaan. Stuurt ie n smsje naderhand van “waarom kreeg ik geen kusje”. Die kreeg hij dus niet omdat hij die avond zei dat hij geen vaste relatie wou.

Eergisteren avond heb ik zijn broertje ‘beter leren kennen’. We hebben de hele avond gezellig staan kletsen en gedanst enzo, verder niets mee bedoeld. Hij is een vriendje van de jongere jeugd in mijn dorp dus ik zie m regelmatig. K. zei toen tegen een vriendin van mij dat ie best jaloers was geworden. K. wordt ook jaloers als ik met jongens praat die hij niet kent, als ik met anderen flirt etc. Hij gaat op stap waar ik ga (hij gaat namelijk ook niet naar de stamkroeg als hij weet dat ik er niet ben), vertelt tegen al mn vriendinnen hoe leuk ik wel niet ben, zelfs tegen mn moeder zegtie dat.
K. stond laatst ook weer met L. te praten, dat zag ik, maar vond dat verder niet erg. K. zag dat ik dat zag, en toen kwam hij daarna vertellen dat hij met L. had gepraat om haar duidelijk te maken dat het tussen hun niets meer zou worden.

Hij gaat maar door met flirten, smst ook regelmatig, hangt altijd bij mijn vriendengroep. Ik snap niet goed wat ik nou van hem moet denken en wat ik met hem moet doen… :l
Iemand enig advies/tips? :frowning_face:

Jongens weten vaak niet wat ze willen.
Dan weer een relatie, dan weer vrijgezel zijn.
Maar als hij zo achter je aanloopt, lijkt het toch wel alsof hij je leuk vindt.
Ga anders eens samen met z’n 2 iets doen, zonder ouders/vrienden/vriendinnen erbij en misschien bevalt dat wel?

Hmja, we waren toen die zaterdagavond toen hij me kwam ophalen alleen. Dat was toen ook echt heel leuk, dat vond hij ook…

Ik denk alleen niet dat hij zin heeft in het “gezeur”. Hij denkt dat alle meisjes heel erg veel aandacht nodig hebben om enervandere reden en hij weet ook dat hij niet zoveel aandacht aan iemand kan geven als hij zou willen.
Daar hebben we nog n diepgaand gesprek over gehad… zijn vader heeft namelijk zijn eigen bedrijf, en hij gaat dat overnemen. Dat is ook nog van dat seizoenswerk, dus hij moet op dit moment echt héél veel werken.
Hij zegt dat daarom zijn relaties altijd mislukken - omdat meisjes dan teveel om aandacht vragen die hij wel wíl geven maar dan gewoon niet kán geven. :l Hij heeft ook nog ooit echt een serieuze relatie gehad zover ik me kan herinneren… Ik hoorde nogal wat verhalen over hem omdat wat jongens uit mn vriendengroep met hem optrokken, maar verder kende ik hem eigenlijk niet…