Ik snap hem niet zo goed

Hee meiden!
Daar kom ik dan ook nog even met mijn verhaal. (:

Er is een jongen bij mij op het werk die ik nu zo’n 4/5 weken ken. Hij zit bij mij op de afdeling en omdat we het goed kunnen vinden met elkaar gaan we nu zo’n anderhalve week best wel heel erg veel met elkaar om op het werk. Hij loopt telkens stiekem weg van waar hij op dat moment aan het werk is om me op te zoeken en dan komt hij praten en lachen en af en toe helpen. Hij is echt super lief en ik kan ook heel hard met hem lachen. Zoals hij in het echt tegen me doet lijkt het heel erg alsof hij me wel duidelijk ziet zitten.
Maar als ik dan met hem op whatsapp praat is dat juist helemaal niet zo. En dat is niet omdat hij niet zo iemand is die niet veel op whatsapp praat.

Ook belde hij me gisternacht onverwachts. Omdat ik hem had gesmst dat ik het heel leuk had. Ik ging namelijk voor het eerst echt uit op zijn aanraden. Maar toen ik met hem belde deed hij ook zoals hij in het echt tegen me doet. Dus ik weet echt niet wat hij nu wil omdat hij nogal verschillende signalen geeft.

En ik wil het zooooo graag weten. Omdat ik hem wel echt zie zitten eigenlijk. Maar jwnadkjasnfkjsefn.

Trek je niks aan van hoe iemand op whatsapp doet.

Hij vindt denk ik wel leuk, en anders vraag/zeg je een keer subtiel dat hij op wapp heel anders doet.

Hoe oud ben je? Hoe oud is hij?
Sws , heel veel doen heel anders op whatsapp dan in het echt. Als hij in het echt maar lief is, dat is het belangrijkste!

DIT, nou echt precies DIT!
Ik had afgelopen week een date gehad, in het echt was alles zooo veel leuker en gezellig, was die zoo lief.
en op whatsapp is alles anders. maar dat is vaak zo

Whatsapp is niet het echte leven.
Want in het echte leven ziet hij je duidelijk zitten.
Als iemand iets op fb, whatsapp, Skype of wat dan ook dingen zegt en het is in het echte leven totaal anders vertrouw dan altijd op het echte leven.

Whatsapp is een geval apart. Heel veel mensen gedragen zich inderdaad anders hier op dan in het echt.
Maar zo te lezen ziet hij je wel zitten!

Vooral jongens kunnen nog weleens vreemd doen via de telefoon…

Gewoon vertrouwen op het echt :slightly_smiling_face:!