ik snap hem niet meer ...

Hey allemaal,
Ik wil graag mijn verhaal kwijt over een jongen want ik begrijp hem gewoon niet meer.

Er is een jongen en ik ken hem al sinds de 3e klas ( zit nu in de 4e ) en ik wordt gewoon gek van die jongen. Ik weet niet echt of ik verliefd op hem ben want ik ben nog nooit echt verliefd geweest, maar ik vindt het dan wel weer zo kut als ik hem met iemand anders zie of dat we het zelfs over hem en een andere meid hebben. Hij doet wellis z’n arm om me heen en op app praten we soms alsof we een stel zijn, maar ik weet dat het van hem sarcastisch is ( tenminste dat denk ik dus want hij maakt zovaak grapjes dat ik niet meer weet wat hij nou wel meent en wat niet ).

Ik denk dat ik hem langzaam aan wel echt leuk begin te vinden maar weet wel 99% zeker dat het niet wederzijds is. Ik kan niet met deze gevoelens vast blijven zitten, ik kan het hem ook niet vertellen want dan zou ik de vriendschap verpesten en ik kan het er niet met me vriendinnen over hebben want hun gaan altijd zo kinderachtig ermee om.
Wat zouden jullie in zo een situatie doen??

echt sorry dat dit zo lang is … Oeps :roll_eyes:

En waar heb je nou advies over nodig?
Als het gaat om of hij jou leuk vind: Vraag het aan hem, zo simpel is het.

Als je moeilijk vindt om het aan hem te vragen, kan je ook aan hem vragen of hij wellicht iemand ziet zitten.

Situaties:

Stel, je vraagt aan hem of hij je leuk vindt en hij zegt ‘nee’ >
A. Jullie blijven vrienden, maar je weet dat hij je niet leuk vindt.
B. Jullie blijven geen vrienden en je weet dat hij je niet leuk vindt.

Stel, je vraagt niet aan hem of hij je leuk vindt >
A. Jullie blijven vrienden, maar je weet niet of hij je leuk vindt.
B. Jullie blijven geen vrienden en je weet niet of hij je leuk vindt.

Wat is in jouw ogen de beste situatie?

Het klinkt wel alsof jullie een beetje flirten. Ik zou zeggen kijk het nog even aan en mocht het zo doorgaan kun je het altijd (subtiel) vragen :slightly_smiling_face:. Misschien kun je inderdaad vragen of hij iemand ziet zitten zoals Eevee ook zegt.