Ik snap hem niet meer. x]

Haaaihaaai.
De jongen waar ik verliefd op ben, doet soms echt zó lief. Dan zegt 'ie op msn dat 'ie me morgen gaat knuffelen, of hij gaat dicht tegen me aan zitten, of hij maakt lieve opmerkingen, of hij vind alle meisjes raar, behalve mij.
Maar soms doet ie ook zo raar. vandaag ook, toen zei ik iets,
zegt ie: lekker voor je!
en soms doet ie ook heel kortaf, en antwoord ie alleen maar met okeej
of “wat jij wilt”
help.

xxxx.

xxx.

stom, raar…ik weet het ook niet ):

vraag hem gewoon eens even waarom ie zo doet terwijl hij op msn zo anders doet…

Ze zeggen altijd dat meiden ingewikkeld in elkaar zitten, maar jongens kunnen er ook wat van hoor!
Ik zou echt niet weten wat je hier mee moet doen, ik had dit ook een klein beetje met een jongen, en uiteindelijk is het m’n vriend geworden

Hahahaa, jaa, inderdaad.
‘meisjes zijn raar, maar jij niet hoor! (L)’, nou, over hem kan ik dat niet zeggen. hij is zeker wel raar. (:
Ik snap er ook echt niks van… ik ga morgen ook vragen waarom ie soms zo doet…

wel ons laten weten wat hij zegt he

Ik denk niet dat hij dat eigenlijk door heeft. Hij reageert gewoon en hij heeft denk ik niet het idee dat hij bot overkomt ofso. Zo zijn jongens nou eenmaal… RARE wezens:P

Of hij weet inderdaad niet dat hij soms op die manier over komt…
of hij is een jongentje die niet weet hoe hij moet reageren op een meid die hij mss wel leuk vindt… :relieved:

Hahaa, vandaag was echt heel raar…
Ik vroeg aan 'm waarom hij gister zo raar deed, en waarom ie dat ook wel vaker doet. Maar hij zei dat ie daar niks van gemerkt had… Raar. >.>

Toen zat ik bij nederlands, ik was al een beetje depri, ik had een slecht cijfer terug van techniek&was bij muziek uitgescholden door iemand uit me klas, dus ik was al niet supervrolijk. Gaat die jongen, waarover ik het hierboven dus had, gebaren naar mij maken. over dat ik een snor heb. -.- [die ik helemaal niet heb, ik heb goed gekeken in de wc]
Dus… ach, je raad het wel, ik moest huilen. Ik was helemaal aan het trillen enzo, en hij mérkte het niet eens. pas later toen ie naar me keek zag ie het. en een vriendin van mij werd echt super boos op hem. en toen gingen ze steeds tegen me praten, en dingen aan me vragen, of ik het ergens mee eens was, maar dat was wel het laatste waar ik zin in had…
dus nu ben ik eigenlijk best wel boos… hij heeft sorry gezegd, maar hij leek echt heel pissig op me… dus ik weet het even niet meer. ik hou jullie op de hoogte.

Hij doet inderdaad erg raar en achteraf sorry zeggen is altijd wel makkelijk. Vind je hem nog wel leuk dan? Want als hij zou doet wordt het wel ingewikkeld allemaal.

nadat wat ie vandaag heeft gezegd, vind ik hem eigenlijk niet meer zo aardig nee. x] maar ik weet niet wat hij ermee bedoelde…
we hebben het ook niet echt goed uitgepraat, want ik was niet echt… aanspreekbaar. xd dus dat moeten we morgen maar doen ofzo…
maar ik vind hem nu niet meer zo geweldig… hahaa…