Ik snap hem niet meer, wat moet ik nu doen!

Ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben verliefd op een jongen van 14 jaar. Ik zit bij hem in de klas en gelijk vanaf het begin voelde ik een klik. Sinds een tijdje zit hij heel erg met me te flirten en hij noemt me mooi, lief en grappig. Ik ben dan ook al sinds een maand verliefd op hem. Laatst hadden we een klassenuitje, en hij zat weer de hele tijd met me te flirten. Dus uiteindelijk had een vriendin van mij aan hem gevraagd wat hij van me vindt, en hij zei dat hij gewoon vriendin wilt blijven. Ik ben hier echt kapot van en ik slaap al nachten slecht en ik eet ook niet goed meer. Maar hij is echt niet zo’n jongen die iemand laat zitten, hij is juist heel lief!
Nu mijn vraag… wat moet ik doen?!

Vrienden blijven , en misschien komt er ooit nog wel meer. x

helemaal niks.

Niet die vriendin geloven, maar het wel in je achterhoofd houden. Klinkt stom maar stel dat zij gewoon jaloers is, dan is het drama voor niks. Doe wat iloveblackberry zegt, blijf vrienden & als hij ook meer wilt merk je dat wel.

Hoop dat k je geholpen heb x

Bedankt!
Ik ga maandag met hem en nog een paar zwemmen, ik kijk wel hoe hij dan doet en dan komt ik er, denk ik, vanzelf wel achter wat hij nou echt van me vindt!
X