Ik snap hem niet meer.. (lang verhaal)

Hoi, ik heb echt even een ontzettend dilemma. Ik vindt een jongen (ik noem hem even t.) heel erg leuk. Ik heb hem een tijdje geleden ontmoet en was meteen verliefd, hij leek ook op mij te zijn omdat we altijd van die lieve gesprekjes hadden via whatsapp. Na een tijdje vertelde ik hem ook dat ik hem leuk vond, hij zei toen dat hij mij ook leuk vond. Maar hij was heel afwisselend, soms heel lief, soms heel droog en ontwijkend. Toen ik vroeg waarom dat was zei hij dat er nog een meisje op hem is en hij haar niet wil kwetsen… Hij heeft ook heel vaak gezegt dat hij me echt niet zomaar vergeet enzo.

Maar er was laatst kermis hier, en sinds toen hem ik hem niet meer gesproken. Ik zag t. toen ook heel dicht naast een ander meisje zitten (volgens mij het meisje dat ook op hem is). Als hij me ziet zegt hij wel hoi… maar dat is het dan ook echt. Er is echt opeens iets veranderd en ik weet echt niet wat… Een vriend van hem zegt dat dit signalen zijn dat hij me gewoon niet meer wil. Maar ik weet echt niet of ik gewoon moet blijven proberen of dat ik het maar moet opgeven. Wat vinden jullie?
xx

Vraag het hem.

Hij wilt je niet meer nee.

‘Bang om een ander meisje te kwetsen.’ Sorry, maar ik vind dat zelf een slap excuus. Als je iemand leuk vindt en je wilt een relatie met diegene ga je niet kijken naar wie jij ermee zal kwetsen vooral als diegene niet zo heel veel voor je betekent.

Opgeven dus.

Ik vond het zelf ook een heel slap excuus… Nouja dankjewel voor het antwoorden!

Als zijn vriend zegt dat het een signaal is dat hij geen interesse voor je heeft, is het erg duidelijk toch?
Als je het blijft proberen, zet je jezelf en enorm voor lul, en ben je een enorme stoker (want kennelijk bloeit er iets op tussen hen twee).

Ze zet zichzelf helemaal niet voor lul. Ze kan toch niet ruiken dat hij haar niks vindt? Daarom vraagt ze het toch aan ons? Want kennelijk heeft hij haar niets erover gezegd.

Die vriend wist het ook niet zeker hoor. En ik ben geen stoker, want t. heeft er nooit iets over gezegt, en hij zei altijd dat hij echt niet op dat meisje is maar op mij. als er al iets zou ‘bloeien’ zou dat net pas bezig zijn, en als ik het zeker wist zou ik echt wel kappen hoor.