ik vind een jongen uit m’n klas heel erg leuk. en ik dacht eerst dat hij ook zo over mij dacht want hij gedroeg zich echt alsof hij mij ook leuk vond. maar nou is het probleem dat hij zo’n jongen is die altijd lullige opmerkingen maakt tegen iedereen. niet persé om mensen te kwetsen ofzo maar gewoon omdat hij het grappif vindt. dan komt bijv. een meisje de klas in en dan roept hij; ‘jezus wat ziet jou haar eruit’ en dat soort dingen doet hij bij iedereen en soms ook bij mij. daarom twijfel ik dus heel erg of hij me nou wel of niet leuk vind, want iemand die je leuk vind daar ga je toch geen lullige opmerkingen tegen maken? hoe kan ik hierachter komen, iemand tips ?
ja dat heb ik zelf ook wel gedacht, maar hij heeft ook een hele leuke en lieve kant. en daar ben ik dus zo verliefd op haha!
Heel herkenbaar…
Meisjes plagen kusjes vragen. sorrry moest ik ff zeggen
Terug doen.
Deze jongen is nog in z’n kindertijd. Bah dat haat ik zo erg. Zulke types had ik ook in m’n klas zitten, gewoon echt alsof ze nog 10 jaar oud zijn. Maarja goed als ik jou was, en hij maaktte een lullige opmerking tege mij, zou ik zoiets ook terug zeggen op een beetje flirtende manier? Kijken wat eruit komt?