Ik snap hem echt niet..

Hoi!

Ik hoop dat ik het verhaal een beetje kort kan houden, maar alvast bedankt voor het lezen!:slight_smile:

Ik zat in februari 2010 met een broer van een vriendin van mij, hij was 21 en ik 15 (yes i know groot leeftijdsverschil). Ik ben een aantal maanden met hem gegaan, denk alles bij elkaar ongeveer 2,5e maand, we hadden niks ‘officieels’ maar hadden het wel gewoon heel leuk met elkaar. Dat hebben we stop gezet omdat hij het leeftijdsverschil te groot vond.

Goed ik hem een tijd niet meer gezien, heb een nieuwe vriend gekregen. Tot ongeveer 2 maand geleden. Ik ging uit, kwam hem tegen, we hadden gezoend. (yes i know, heel slecht maar heb echt een zwak voor hem). Heb het uitgemaakt met mijn vriend, niet alleen daardoor maar ook gewoon omdat het niet meer lekker ging.

Heb een aantal keren met die jongen van nu 22 gedate en we hadden het heel gezellig. Totdat hij raar gedrag begon te tonen, hij vroeg niet meer of ik langs kwam smste af en toe niet terug enz. Heb er met hem over gepraat en hij zei me dat hij geen relatie wou maar het wel heerlijk vond om naast mij is slaap te vallen en wakker te worden. Dus ik vertelde hem dat ik het gevoel had dat hij mij gebruikte voor de sex. Dat was volgens hem absoluut niet zo en dat mocht ik ook echt niet denken.

Oké prima, maar ik had wel meer dan alleen die gevoelens voor hem dus heb het op een laag pitje gezet. Nu heb ik vannacht weer bij hem geslapen en het was weer geweldig. Maar ik weet dus echt niet wat ik nu moet, hem smsen? of het van zijn kant laten komen? Ik weet het echt niet.

Hoop dat jullie me kunnen helpen!

als hij jou niet smst, en hij is niet toe aan een relatie, dan moet je er niet aan beginnne
je gaat toch niet je hele leven bij iemand blijvne die geen relatie wil maar het wel lekker vind om naast je te liggen dat kan gewoon niet
ik zou es serieus met hem er over gaan praten en anders zeggen hoe moeilijk het ook is ik weet, gwn zeggen dat je het nie meer kan, omdat hij geen relatie wilt , hij moet er ook moeite voor doen he :wink: het moet van 2 kanten komen

Ik zou proberen hem een beetje los te laten, aangezien jij meer voor hem voelt… Minder smsen zal dan misschien wel helpen… Maarja, ik heb hier ook niet echt verstand van, ik probeer alleen maar te helpen.

:pensive:’

Hij vindt het leuk om naast jou in slaap te vallen en naast jou wakker te worden?

Dat is dus echt een eufemisme voor: ik vind de seks leuk maar meer niet.

Denk even heeel goed na… deze jongen gaat niet 100% voor je hè. En je wilt toch wel een jongen die voor je gaat? Accepteer dat je een zwak voor hem hebt maar dat je er verder niks mee doet. Maar dat is jou keuze. Dit gaat hem alleen niet worden.

Wat is hier niet duidelijk aan: Hij wil geen relatie met je, hij wil het alleen ‘leuk hebben’. Dat 'leuk hebben’is dus obviously seks.

Dus als jij meer wil dan een relatie dan moet je hiermee stoppen. Wil je alleen seks moet je door blijven gaan met wat je nu aan het doen bent.

dit heeft n vriendin van mij ook met een jongen. tis lullig, maar waar.

Ik zou hem proberen los te laten… het is niet helemaal eerlijk wat hij doet!

Sorry, misschien ligt het aan mij, maar wat is er niet eerlijk aan?
Hij heeft duidelijk aangegeven geen interesse te hebben in een relatie en als zij daarmee instemt maar wel verder blijft gaan met ‘het leuk hebben’ dan is dat haar probleem. Hij heeft aangegeven wat hij wilde, dan is het aan haar wat zij er mee doet.

Als het je niet stoort gezien te worden als fuckbuddy, zou ik gewoon verder gaan. Je zal buiten seks, hier geen enkel voordeel aan hebben. Dus als je nu al gevoelens hebt en je gaat door met deze ontmoetingen, eindig je sowieso gekwetst omdat het gevoelens zijn die alleen uit jouw kant komen.

Het is zoals zij zegt. Wat hij waarschijnlijk bedoelt is dat hij het leuk vindt om bij je te zijn (naast je in slaap vallen / wakker worden) maar geen zin heeft om veel aandacht aan je te besteden (sms’en / bellen). Hoeft niet per sé dat hij je alleen voor de seks wilt maar zo komt het welliswaar over. Als je daar geen probleem mee hebt en het ook leuk vindt om af en toe tijd met hem door te brengen is er niks aan de hand :slightly_smiling_face: Anders wel ophouden als je meer van hem wilt, dat kan je beter elders zoeken.

Oh, komaan…

@wndaaa,

Ik heb verkeerd gelezen! Dacht dat hij haar nog wel hoop gaf maar toch alleen met haar wou wakker worden etc.

Je moet het inderdaad maar zelf weten… als dit ook is wat jij wil!

Hij geeft het antwoord zelf al, maar probeert er omheen te draaien.

Bedankt voor jullie reacties :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf ook het idee dat hij het alleen om de sex doet en dit ook tegen hem gezegd, maar dat ontkende hij zelf volledig. Was in de nacht van zondag ongesteld, en heb dat hem ook verteld voordat ik afsprak om bij hem te slapen, dit vond hij geen probleem…

Heb zelf het idee dat hij zelf echt niet goed weet wat hij wil, maar dat kan ook aan mij liggen :slightly_smiling_face:

nou das een goeie test toch, als ie niet smst; voor de seks, als ie wel smst voor een date zonder seks; voor jou.

Misschien omdat je dan nog altijd andere dingen kan doen…

Zie je wel. Ik denk dat hij je gezelschap leuk vindt, met of zonder seks. Maar dat hij daarbuiten eigenlijk weinig interesse voor je heeft. Je moet zelf weten of je dat genoeg vindt…

Hij gebruikt je voor seks, thats all.