Ik snap hem écht niet meer, wie helpt mij?

Heee!

Heb me net geregistreerd hier want ik heb echt een belangrijke kwestie :wink:

Ik vind al een jaar een vriend van mij leuk. Maar nu heb ik ook een andere vriendin, die (misschien wel herkenbaar), ongelofelijk knap is, niet normaal dun terwijl ze veel eet weetjewel :$. Dus ik heb de hele tijd iets van; waarom zou hij mij leuk vinden als zij er is snappie?

Maar, ik ben er best wel van overtuigd dat hij mij leuk vind. En soms dus niet!
Er zijn trouwens wel duidelijke aanwijzingen dat hij mij leuk vind, maar die zijn er ook bij haar!

Tegen haar is hij veel losser zegmaar, maar hij staart vaak naar mij en hij wilde laatst nog een project samen doen enzo.

Naja ik snap het in ieder geval niet meer, dus als iemand tips heeft, graaaaaag :grinning:

Tip #1: Vraag hem.

Spreek gewoon een keer met hem af?
Mooie meisjes zijn echt niet altijd leuker hoor! :wink:

En spreek een keer met hem af!

Maar wat als hij me niet leuk vind? Dan is het super awkward :wink:

Iedereen is leuk en mooi van zichzelf! Wss denkt jou vriendin net zo over jou!
En wat betreft hem, vraag het! Vraag of jullie een keer kunnen afspreken?

Als hij naar je staart en wat samen met jou wilt doen, is dit al een goed teken!
Ga wat samen met hem doen en dan wordt hij vast ook wel wat losser bij jou, je moet tenslotte elkaar wel goed kennen voordat je een serieuse relatie start.
Ik zal niet te veel letten wat hij allemaal doet bij je vriendin, zij is niet de enige die knap is. Wees niet onzeker over jezelf! Jij bent ook mooi en als hij al naar je staart weet ik al zeker dat hij jou wel ziet zitten.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt haha !

Waarom zou hij perce je vriendin wel leuk vinden en jou niet? Alleen maar omdat zij iets dunner is dan jou? Dat betekend nog niet dat jij niet leuker bent dan haar. Je hebt misschien wel een prachtig innerlijk. Probeer meer contact met hem te maken en geniet ervan. Probeer niet elke keer dat ‘‘Waarom zij wel en ik niet’’ gedachte in je hoofd te laat. Jij bent zoals je bent, en daarom vindt hij jou leuk. Iedereen heeft mooie en slechte kanten.

Of vraag hem of hij je vriendin leuk vind ^^

dat ja hahahaha

zorg dat je contact maakt met hem, zo leert hij je innerlijke kennen en wie weet…

Vraag of hij je leuk vind.

Gewoon vragen. Yolo.