Ik snap er niks van.

Sinds een tijdje ging ik met een jongen maar er zit wel een verhaal achter…
Ik ben 2 jaar lang met een vriend van hem gegaan die mij echt niet goed behandelde… Ik wou al een hele tijd bij hem weg maar dat ging gewoon niet omdat hij mij echt niet liet gaan… De jongen over wie het nu gaat heeft toen mijn hartje sneller doen slaan en het beslissende punt gemaakt… Op het moment dat we elkaar aankeken wisten we allebei da het goed zat… het was over tussen mij en mijn ex… Omdat ik niet van de 1 in de andere relatie wilde duiken hebben we het toch rustig aangedaan al wisten we allebei dat we dat niet lang vol gingen houden.
Na een paar weken zijn we toch langzaam weer naar elkaar toe gegaan en hadden we een superleuke tijd samen en hij was zo lief! hoe hij deed wat hij zij! ( hij is al wat ouder woont opzichzelf en heeft ok net een heftige relatie achter de rug) Ik ben door mijn oude relatie vrij onzeker geworden en hij krikte dat weer helemaal op… Toen ging ik een week weg helemaal alleen lekker relaxen op vakantie! We hebben alleen maar gesmst en hij zij zelfs dat hij zeker was van mij en ik later de moeder van zijn kinderen zou worden en dat hij met mij wilde trouwen( wat mij dan een beetje te snel ging) maar ik zag het als iets liefs en dat hij serieus dacht over ons… Toen ik terug kwam die dag was alles leuk we hebben heerlijk samen gegeten voor de tv gehangen en lekker van elkaar genoten… De volgende dag deed hij ineens heel afstandelijk en ben ik dan ook thuis gaan slapen… In een smsje liet hij me weten dat het hem wat te snel ging… waar ik al mijn vraagtekens bij zette want ik wilde toch niet trouwen? Toch nog afgesproken en gisteren nacht weer bij hem geslapen… Maar het is anders… hij pakte me al niet meer lekker vast en hij deed een beetje stug… Toch weer bij hem geslapen terwijl ik al mijn twijfels had halve nacht liggen woelen… Vanochtend ging hij 6 uur naar ze werk gaf me nog wel een kus maar toen ik was vroeg kreeg ik een snauw… hmm flink sargereinig dacht ik dus… Nu ineeeneee zegt hij vanmiddag weer dat we beter vrienden kunnen blijven omdat het hem te snel gaat en hij echt van me houd en me geen pijn wil doen maar me op dit moment niet kan geven wat ik verdien… Ik heb voor die jongen alles aan de kant gezet en nu krijg ik voor de 2e keer z’n bullshit verhaal ik ben nog geen week terug van vakantie waar je me zo ongelofelijk van miste? Is hij gewoon een beetje in de war omdat het hem echt te snel gaat? Of speelt hij gewoon een spelletje met me en was ik leuk voor even in bed?? Ik weet het dus echt niet meer… ik probeer hem nu niet te smsen in de hoop dat hij dat nu een x gaat doen en anders maar niet dan zal ik hem moeten vergeten maar hoe? En al die mooie praatjes en die lieve woordjes? kan je daar dan niet meer op vertrouwen? Moet ik hem gaan vergeten? of hem gewoon de ruimte geven? NEED ADVICE

Wauw, ingewikkeld verhaal.
Ik denk dat hij wat ruimte nodig heeft… misschien is hij bang om zich weer aan iemand te binden? Als ik jou was zou ik eventjes wachten en het van zijn kant af laten komen.

dus gewoon niet smsen enz en wachten tot hij wat stuurt? Moeilijk maar de moeite waard natuurlijk bedankt in elk geval voor je reactie(K)

Doe eens aan enters enzo, dit leest kut.

http://2.bp.blogspot.com/_KhXyG8nRFYM/Si57ePi96OI/AAAAAAAAAQU/hx0x_GMRlS4/s320/kthxbai.jpg

Ja, wacht het even af. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar het kan de moeite waard zijn.

Dat is zo. Kan hem beter even met rust laten en hem de keuze geven of hij het contact weer gaat zoeken of niet. En zo niet dan maar niet dan is het heel hard maar is het niet anders:( bedankt!(K)

Ik zou ook wachten, hij had dat ook eerder kunnen bedenken he, voor hij je hartje deed sneller slaan…
Laat hem gewoon even doen, en kijk wat hij uit zichzelf doet.
Liefs,

hij stuurt nu al gewoon een berichtje zeg maar… van heb je een lekkere dag gehad… maar meer iets wat je naar vrienden zou sturen… ik ga er niet teveel op in en stuur op dezelfde manier terug… waarom zijn mannen zo raar? snap niks van hun?

Jeuzes, lijkt net of ik 1 lange zin lees.

Ik heb een beetje het gevoel alsof hij van je af wilt.

Ik snap er ook niks van deze tekst

Afwachten zou ik zeggen.

ja sorry loopt een beetje door elkaar!
is ook altijd zo lastig uit te legen in woorden…

ik snap er geen hol van

^ik ook niet :"""""""")

Ik snap het wel =)

k heb ongeveer hetzelfde als jou nu…
ik heb ook bij een jongen geslapen heel gezellig en al heel klef en lief daarna veel gepraat en ook nog een keer afgesproken bij discotheek en dag erna heel afstandelijk inneens… ik heb hem gevraagd om te praten (hij weet dat ik hem leuk vind) maar hij negeert me totaal hij heeft daarop ook niks terug gestuurd dus nu mag het van zijn kant komen… ik vind het heel moeilijk om niet tegen hem te beginnen met praten als hij op msn enzo en smsen maar het is wel beter zo ik heb me best gedaan. nu mag het van hem af komen

Ik weet niet of je hier iets aan hebt maar ik dacht omdat we ongeveer hetzelfde meemaken nu.

Hij doet je juist nu pijn. Wat een eikel. ik snap hem echt helemaal niet.

Ik kan het wel lezen?

Maar goed, hij lijkt me een asshole. Laat hem maar voor je kruipen als hij spijt ervan krijgt, maar je moet niet achter hem aangaan want het heeft geen zin. Echt niet.

Gisteren ben ik op zijn verjaardag geweest want hij vroeg of ik toch wou komen! daarvoor heb ik gelukkig een goed gesprek met een vriendin gehad en het advies gehad om nu zelf een beetje de afstand te houden.
Zoals ik al dacht deed hij nu weer net of ik alles voor hem was en ging hij weer super lief doen…
Ik heb gewoon normaal tegen hem gedaan maar ben totaal niet ingegaan op het lichamelijke en het oogcontact wat hij met mij zocht!
en raaaad eeeens??
Hij belt net of ik strx gezellig bij hem kom eten en is mij weer de hele tijd aan het whatsappe…
Ik houd de afstand en als hij erover begint zal ik er met hem over praten en hem zeggen dat ik eerst wil dat hij zeker weet wat hij wil…