Ik snap er niks meer van.

Zoals de titel al zegt ik heb echt hulp nodig want ik snap niks van deze jongen krijg er totaal geen hoogte van.
Laten we hem maar even R noemen. Ik ken hem nu al een tijdje hij is een collega werkt bij de Albert Heijn net zoals ik heb hem daar ook ontmoet we gingen wat drinken met hele groep was heel gezellig daarna hebben we dat nog aantal keren herhaald met 2 vrienden van hem en een vriendin van mij. In die paar keren daarna kreeg ik die indruk dat hij me wel zag zitten paar voorbeelden hij zocht hele tijd oogcontact,wou naast me zitten altijd,pakte vaak mijn hand vast en speelde dan met mijn vingers en ook vaak in me zij prikken waar ik dus echt niet tegen kan. Ik had zijn nummer gekregen dus we smsten ook heel wat af. Vriendin van mij had aan vriend van R gevraagd of hij me leuk vond toen zei die vriend van ja. Maar wat ik dus ook wist is dat hij al “iets” met iemand heeft. Heb hem daar nooit naar gevraagd omdat het er niet van gekomen is want de zomervakantie brak aan en toen heb ik hem helemaal niet meer gezien. Heel af en toe nog een sms. Maar vandaag moest ik werken en dan zit hij gewoon weer met mij te flirten dus ik weet nu niet wat ik moet doen moet ik vragen van wil je nog een keer wat drinken met zijn allen? Of moet ik hem vergeten ik weet het echt niet…

Wat bedoel je met ‘iets’?
Ik bedoel een jongen kan met 2 meisjes flirten.
Maar als ik jou was zou ik gewoon met hem alleen een keer wat gaan drinken en dan tot het onderwerp komen over leuk vinden of niet.
Ik zou niet zelf vragen van: ‘Oh, heb je iets met iemand anders?’, dat zou bij mij in het verkeerde keelgat schieten haha!

Zie het zo: Nee heb je en ja kan je krijgen.

@slagroomgebakje
Met iets bedoel ik hij date ermee tenminste zo komt het over. Hmm dat is wel een goed plan inderdaad ga er aan werken!
Precies laten we hopen op die ja