Ik snap er niets van..

-

Misschien is hij iemand anders tegen gekomen die hij nog interessanter vond.
Ik denk dat jij je eigenwaarde niet moet aflaten door een jongen (Betekent dit dat ik lelijk ben?).
Mannen komen van Mars en wij van Venus dus ik snap mannen ook niet echt :").

Jeetje, omdat hij nou even niet meer met je appt, wil niet meteen zeggen dat hij geen interesse meer heeft hoor! Wat een negativiteit, zeg… Natuurlijk kan het zijn, dat hij een meisje tegengekomen is dat hij leuker vind dan jou, en misschien appt hij inderdaad daarom niet meer met je terug. Die kans bestaat altijd.

Maar misschien heeft hij gewoon geen tijd meer gehad om met je te appen? Of misschien is hij het gewoon vergeten?
Jullie kennen elkaar pas net een paar dagen, en behalve een beetje korte gesprekjes op What’sApp, en 1 avond met elkaar praten (waarop jullie elkaar notabene hebben leren kennen), hebben jullie elkaar eigenlijk nog nooit gezien. Misschien vind hij het wel gewoon spannend, en durft hij niet het gesprek opnieuw op te pakken. Jongens kunnen net zo goed verlegen of zenuwachtig zijn als meiden!

Als ik jou was zou ik eerst even een beetje afkoelen, en dan op je gemak een leuk berichtje naar die jongen sturen als je weer wat rustiger bent. Vraag hoe zijn avond was, of misschien durf je hem wel te vragen of hij zin heeft een keer samen ergens wat te gaan drinken. Kunnen jullie elkaar gelijk wat beter leren kennen!

^ Thanks voor het reageren :slightly_smiling_face:

Nee klopt, maar hij kan het niet te druk hebben want hij is bijna constant online. :cold_sweat: En we kennen elkaar indd echt nauwelijks, maar ik zie toch niet fout dat zijn interesse weg is? Ons laatste gesprek was trouwens waarin ik vroeg hoe zijn avond was. Hij zei dat het heel gezellig had gehad en vroeg hoe mijn avond was, ik zei hetzelfde en vervolgens reageerde hij niet meer(maar dus wel constant online). Misschien dat dit het wat duidelijker maakt?

^Maar wat valt daar verder nog op te reageren dan?

^ Iets als ‘mooi’, of gewoon een ander onderwerp of zo… Niet reageren bewijst toch desinteresse?

Uh nee, misschien is hij niet zo van het appen? Niet zo negatief meteen, er is waarschijnlijk helemaal niks aan de hand! En ook al heeft hij inderdaad geen interesse mee, jammer dann

Ik weet genoeg. Begintopic weg.