ik snap er niets meer van.

Eerst vond ik een jongen echt heel lang heel erg leuk. Maar toen ik hem leuk begon te vinden vond hij mij niet meer leuk. Toen heb ik nog heel lang met gevoels voor hem rondgelopen. En toen ik over hem heen was begon hij heel hatelijk tegen me te doen en te kleineren en kwetsen met zijn opmerkingen. En sinds vorige week ofzo is alles weer goed en praten we weer met elkaar. En nu zit hij te zeggen dat hij me mist en als ik dan vraag waarom ‘ja gewoon’.
Zal hij het menen of niet?

Ik zou gewoon lekker meepraten met hem, maar pas wel op want hij kan je idd kwetsen dta hij het niet meent en gewoon met je solt. Ik zou hem wel een beetje op n afstandje houden x

Nee, hij meent het niet. Waarom zou hij anders twee weken geleden zo lelijk tegen je gedaan hebben?

Het kan zijn dat ie zo doet omdat ie eenzaam is of aandacht wil ofzo, maar het kan ook zo zijn dat ie het echt meent. En dat zul je zelf moeten bepalen, want jij kent hem beter dan wij.

nog wel langer, mocht hij me niet meer, ik denk dat het sinds het wk wel al was van snauwen en opmerkingen maken. maar een vriendin (het is de broer van een vriendin) zij dat hij zo deed omdat hij niet wou dat ik veranderde enzo…

Waarom begon hij dan zo vervelend tegen je te doen? Heb je al eens tegen hem gezegd dat je het vervelend vond dat hij zo deed?

ja dat heb ik hem gister nog verteld. maar daar heeft hij eigenlijk niets op terug gezegd…
en hij vond me ook wanhopig omdat ik met een vriend van hem iets had.

dat vervelende gedoe komt meestal doordat ze jaloers zijn. Ik ken ook zo’n jongen die dat altijd bij mij doet. Volgens mij vind ie je nog steeds wel leuk, en dat ie het kut vond dat jij hem niet meer leuk vond. Of hij genoot gewoon alleen van de aandacht van jou, dat kan ook.

Dan hoef je toch niet wanhopig te zijn? Of was het ook werkelijk wanhopig om wat met zijn vriend te beginnen?

nee ik vond die vriend van hem echt leuk. maar ja voor hun kwam t een beetje uit het niets dusja.
en die jongen dus en ik zouden bijna iets gehad hebben, als hij mij niet te kinderachtig vond enzo maar toen was ik 13 en hij 17 of 14 en 18 en nu ben ik 15 en is hij 19. en hij vind me minder kinderachtig.

Dan snap ik niet waarom hij het dan nog heeft over de ‘kinderachtigere periode’. Het is wel een verschil tussen 15 en 19, maar het kan natuurlijk wel! Je moet er wel rekening mee houden dat hij je nog steeds kinderachtig vind he.

ik weet niet of die periode nu nog bedoelt ofniet want hij vond me eerst veel te blij ofzo.
nouja ik kijk t nog wel aan, iniedegeval bedankt voor je hulp!

Ik denk niet dat hij het meent, eerst doet hij heel aardig, dan superlullig en dan weer aardig… Ik zou in elk geval proberen hem te vergeten.

ik ben hem al vergeten, maar ik ben dus best wel verward en vroeg me dus af of hij het wel meende enzo…