Ik snap er helemaal niks meer van

Hoiii meiden. Ik heb een crush op iemand uit me klas. laten we hem even Z noemen. Ik heb een heel verhaal ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik en een vriendin van mij R waren een aardrijkskunde project aan het maken samen toen ik ineens een melding kreeg. Z had me een snap gestuurd van zichzelf dus ik en R sturen er een terug. Hij stuurt er nog een dus wij antwoorden weer enzo voort. Toen zette hij een ship me send it (als je niet weet wat dat is: je kan bijv anoniem vragen stellen enzo) op zijn verhaal. Eerst shippte ik hem met een meisje uit mijn klas F. Hij reageerde met nee. Toen met een ander meisje uit de klas en hij zei weer nee. Na die twee meisje had R me overtuigd om mezelf te zeggen dus deed ik dat. Hij zei :face_with_hand_over_mouth:nee. Ik was echt zo van: waarom die emoji? Na het aardrijkskunde project brachten ik en mijn vader R in de auto naar huis. Terwijl we in de auto zatten stuurde Z me weer een snap dus stuurde we weer een selfie terug en hij weer een terug met: ben je nog steeds met R? Ik stuurde er een met: nee lijkt maar zo. Dus hij stuurde een terug met: jewel. En toen waren we bij R’s huis en ging ze weg. Ik en Z waren nog snaps aan het sturen. 10 min voor het eten stuurde Z mij ineens een appje met wie is je crush. Dus ik zo van eerst moet jij het zeggen. Dus wij sturen dat de hele tijd gaat hij ineens bellen. Blijkt dus dat hij met zn vrienden is maar hij deed wel heel awkward toen ik op nam. Hij heeft uiteindelijk met een smoesje op gehangen en toen moest ik gaan. Later hoorde ik van een van mijn andere vriendinnen RL dat Z haar ook een appje had gestuurd met: wie is Lieke’s crush? Maar zei had het natuurlijk niet gezegd. De volgende dag op school zei hij dat hij het moest vragen aan mij van zijn vrienden en bleek dus dat hij ook een send it had gepost met de how close are we filter en zei dat ik zijn world was. Die avond vroeg ik hem of ik zijn crush kende zei hij nee en zei hij dat hij een meisje van vakantie leuk vind.

help. We sturen ook elke ochtend gm snaps ik begrijp er helemaal niks meer van.

Bedankt voor het lezen hoop dat jullie me kunnen helpen meiden.
Xx Lieke

Krijg het gevoel dat een spelletje met je speelt.
Als hij niet serieuzer wordt moet je hem snel vergeten.

Ja eerlijk gezegd denk ik het ook, ik heb meer het gevoel dat hij RL leuk vind. Bedankt :)!