Ik snap er echt totaal niets meer van.

Oké, ik vind dus een jongen leuk. Eerst gaf hij me heel veel aandacht (klieren, kietelen, etc.) maar sinds kort doet hij afstandelijk. Hij komt wel nog gewoon vaak bij me zitten als we met de hele groep zijn om een gesprek te voeren oid, maar that’s it. De gesprekken zijn ook heel anders dan, pak hem beet, een maand geleden.
Ik vind echt dat ik verschrikkelijk faal om hierover een topic aan te maken, maar kunnen jullie er een beetje wijs uit brengen?

elke jongen is anders, dit zegt op zich vrij weinig. wellicht zat hij wel een beetje achter je aan, maar vond hij het te lang duren en is hij er maar mee opgehouden.

dit heb ik dus ook min of meer,
eerst super veel aandacht en toen opeens boem bijna niks meer,
maar ik denk dat het bij mij vooral komt omdat ik hem ook niet echt aandacht durfde te geven ofzo en dat hij daarom misschien dacht van: oh ze vind me toch neit leuk ( terwijl hij eens moest weten hoe dol ik nog steeds op hem ben haha! oke laat ik dat maar eens aan hem gaan vertellen anders komt er nooit meer wat van)

maar ik zou het eigenlijk niet weten nee, misschien dat jij hem ook niet dé aandacht hebt gegeven van ’ ik vind je leuk’ ofzo? ik zou anders ook neit weten, sorry, upje!

^ Ja, ik was ook een tikkeltje awkward als hij in de buurt was, hahaha!
en @faalhaasje, dankjewel : )

^ haha ja dat had ik dus ook, vond( VIND) hem zo leuk dat ik helemaal raar ring doen haha

Dat vind ik zo vreselijk…

ik zou het hem vragen, waarom die opeens anders doet.

Dat is dus het probleem, ik durf dat niet ):

je ik zou het toch vragen of in onzekerheid zitten

als je t niet vraagt, kom je dr ook niet achter meidd
misschien kan een vriendin van je t doen? :slightly_smiling_face:

Ik zal het wel proberen te vragen haha :slightly_smiling_face:
Bedankt allemaal!

ik snap hier echt niks van eerst zeg tie duizen d keer dat ie van me houdt en hij was egt lief,ik deed hetzelde en nu egeert ie me plots en als ik em dan spreek is het heel afstand
elijk

Oei, dat is zeker niet fijn. Je hebt ook niets gedaan waar hij boos over zou kunnen zijn?

-

Jongens zijn gewoon niet te snappen…

+4845147894549745457654