Ik snap de clip van Lady Gaga/Beyoncé niet? :')

Ik snap echt het hele verhaal van de clip niet, in combinatie met de tekst. Ik bedoel, de tekst gaat (volgens mij?) kortgezegd over een meisje wiens vriendje haar de hele tijd belt om af te spreken ofzo, terwijl zij gewoon los wilt gaan en dansen in de club, dus moet hij stoppen met haar te bellen.

Maar dan zie je de clip, wat begint met Lady Gaga die in een soort van gevangenis wordt gedropt, waar ze met een vreemde jongen zoent, en vervolgens krijgen al die meisjes in de gevangenis ruzie. Dan gaat de telefoon voor Lady Gaga, wat dus haar vriendje is, later wordt ze vrijgelaten en gaat ze met Beyoncé mee, en dat snap ik dus al niet. Beyoncé brabbelt dan iets, ‘you are a very very bad girl Gaga’ blabla, jullie kennen het wel. Dan zingt Beyoncé een stukje, dat die jongen moet ophouden met bellen blabla, en gaan ze naar een restaurant waar ze iedereen vergiftigen/vermoorden? :’) Nou dat snap ik dus helemaal niet, wat heeft dat er nou weer mee te maken? En eh, even kijken. Nouja dat was het zo’n beetje wel, jullie kennen de clip vast zelf ook wel ;d

Misschien beetje onnuttig topic, maar ik vraag het me toch echt af :stuck_out_tongue:

ja de clip gaat niet helemaal samen met het liedje :stuck_out_tongue:

ik snap het ook niet, en ze zoent trouwens met een meisje :")

Ja ik snap het ook niet… Ik weet wel dat het een vervolg is van Paparazzi, daar had zij haar vriendje van het balkon afgegooid, en daarom zit ze nu in die gevangenis, volgens mij had ik dit gelezen.
Maar ik snap het inderdaad ook niet, met dat mensen vergiftigen enzo, haha.

in de grazia stond een hele uitleg over elk deel van die videoclip.
maar toen ik dat had gelezen snapte ik er nog niet veel van.

Nu lees ik weer dat Lady GaGa juist van het balkon afgegooid is… Haha. Ze spreekt af met haar vriendje om wat te gaan drinken, dus Beyonce en GaGa gaan daar heen, om wraak te nemen omdat hij haar van het balkon heeft afgegooid. De wraak is dus dat gif erin doen…

oooh, hahaha oke. Wat vaag allemaal :grinning_face_with_smiling_eyes:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik snap er ook geen fluit van.

de clip gaat er gewoon over,
ze moest toch ooit der preut laten zien…

http://videoclips.blog.nl…-gaga-telephone#more-2942

Hier wordt het een beetje uitgelegd.

Beyonsé zegt het volgens my omdat ze ‘stout’ is om in de gevangenis te geraken,
dat is toch de meest logische reden denk ik dan toch.

Nou je bent niet de enige. Ik snapte er ook niet veel van haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nouja het is wel inderdaad een vervolg op paparazzi, en daar had ze haar vriendje vergiftigd dus ik neem aan dat ze daarom in de gevangenis zit?

oooh ik ben dus niet de enige! haha

haha het is een beetje raar.
lady gaga heeft in dat begin gevangenis pak hangtieten :stuck_out_tongue:
en nadat ze die gastjes hebben vergiftigd komen er van die stukjes dat beyoncé en gaga om de beurt zingen, bee zingt heel hakkelig.
ze doet maar een beetje met lady gaga mee, wel jammer.
overigens is het wel een leuk liedje.
is VIDEOPHONE niet het vervolg op telephone ofzo?
want er staat: to be continued
en bij telephone doet lady gaga eigenlijk alles, en bij videophone haast niks.

x

Nee, Telephone is een vervolg op Paparazzi.
Het vervolg op Telephone moet nog worden gemaakt.

hier wordt uitgelegd wát er in de clip voorkomt, niet wat dat met de tekst van het liedje te maken heeft.

Hm, soms staat er iets op wikipedia, maar nu ook niet echt. Alleen wat er gebeurt en soms erbij waarom.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Telephone

ik snapte er ook vrij weinig van hahah