Ik sms met hem, maar hij kent mij niet

Hee meiden,

Ik vind al een jaar een jongen leuk; echt werkelijk Alles is perfect aan hem. Hij is vorig jaar geslaagd en dus van mijn school af, maar ik zie hem nog best vaak in cafe’s ofzo… en dan hebben we best vaak oogcontact. Het enorme probleem is alleen: Hij kent mij niet… we hebben elkaar alleen op facebook…

Ok, dit gaat dus heel stupid klinken, maar een meisje uit mijn klas had zijn telefoonnummer. Gisteren heb ik hem met mijn oude telefoon (ander nummer) een smsje gestuurd waarin staat dat ik hem leuk vond. Vervolgend reageerde hij met ‘sorry, maar ik heb je nummer niet in mijn telefoon staan, dus ik weet niet wie je bent?’
Hierop reageerde ik met: ’ Je weet mijn naam denk ik niet, maar je hebt me wel al vaker gezien, al een vermoeden?’
Waarop hij reageerde: ‘Nee sorry, ik heb echt geen idee…Maar wat is je naam dan?’

OK, wat moet ik nu terugsturen?! Ik wil absoluto nog niet mijn naam bekend maken… straks zoekt hij me op op facebook en dan heb ik het voor altijd verpest. Misschien moet ik een mysterieuze vraag stellen in mijn sms… en een hint geven, zodat we het gesprek iig op gang houden? Of is dit alles creepy en stalkerig? HELP

Geef gewoon je naam straks vindt hij je leuk en dan is het gemiste kans. Dat zou zonde zijn

Ik vind het een beetje eng als mensen zo gaan doen, ik zou hem gewoon aanspreken in het café o.i.d., ik denk dat je daarmee een betere indruk maakt dan zeggen dat je hem leuk vindt via sms…

Ga anders op blind date…

Idd, vraag of hij wilt blind daten, haha :stuck_out_tongue:

Oh… moet ik dan gewoon vragen: wil je met me op blinddate?

Toen ik de titel zag dacht ik echt: Huuh?

^ Ik zou sowieso dat ‘blinddate’ idee niet doen eigenlijk, maar als je dat wel wil doen zou ik het niet zo vragen… Ik zou gewoon vragen of hij iets wil afspreken, en dat het dan misschien juist wel leuk is dat hij niet weet wie je bent? Gewoon dat het een soort van verrassing is zeg maar! Maar hij moet daar wel van houden natuurlijk, ik zou het persoonlijk helemaal niets vinden (:

Haha oh god dit zou ik zelf nooit durven, maar ik denk dat je wel iets duidelijker moet zijn. Want, stel het eens andersom voor. Als jij ineens een smsje krijgt met ‘ik vind je leuk, maar ik zeg niet wie ik ben’, dan denk jij waarschijnlijk ook dat het om een grap gaat toch? Tenminste, dat zou ik wel denken… Dus geef hem nog wat extra hints en vraag hem dan op date :slightly_smiling_face:

Of je zegt dat je stiekem een beetje verlegen bent en het daar nog niet over wilt hebben maar het is wel een beetje apart ja via de sms :stuck_out_tongue: haha

Ik zou niet doorgaan met je naam niet te zeggen :stuck_out_tongue_winking_eye: ik zou dat vet vervelend vinden als iemand me de hele tijd zou gaan smsen terwijl ik geen idee heb wie het is.
Dus misschien even wat hints geven over jezelf ofzo

Ik zou in het cafe op hem af lopen en zeggen :'en ben je er al achter wie je telkens die smsjes stuurt? :stuck_out_tongue: ’ *hinthint*

ik denk dat dat de meest spontane manier is

Mmmh, oke, dus als ik nu niet dat blinddate gebeuren aan hem vraag, wat moet ik nu dan antwoorden naar hem?

dat vind ik een hele goede, zoiets zou ik zelf denk ik ook doen.

Sms naar hem. Nou als je wilt weten wie ik ben kom dan en dan daarheen en je weet het . Ik zal er zijn xxx

Ik zou het maar gewoon laten… Want anoniem smsen is een beetje zielig. Stap in het café gewoon op hem af, dit laat niet echt een goede indruk achter.

Echt niet je naam sturen want dit is een beetje stalker gedoe en jongens hebben daar ECHT een grote sensor voor dat zijn ze gelijk wge.

Ik zou het persoonlijk niet echt chill vinden als iemand mij smsjes stuurt met dingen als ‘ik vind je leuk’ en dat ik niet eens weet wie het is. Dus je zou gewoon je naam aan die jongen kunnen smsen en dan vragen of hij een keertje wil afspreken?