Ik sms 24/7 met hem, maar afspreken ho maar

Oké dames… dilemma.

Er is een jongen die ik leuk vind (lees mijn vorige topic: mijn trainer ) haha! Heb met hem gezoend enzo… Sindsdien smsen we bijna 24/7 en gisteren was het heel leuk op hockeyfeest, maar ik kan geeeeen hoogte van hem krijgen.

Ik heb gisteren bewust niet met hem gezoend ondanks dat ik nog zo graag wou, want hij was vreselijk dronken haha! :beer:
In smsjes is het heel gezellig! Hij smst me wakker, zegt welterusten, wenst me succes en plezier en binnen een week heb ik nu in totaal 386 berichtjes van hem gekregen.

Alleen als ik over afspreken begin doet hij opeens heel vaag en reageert hij niet direct op mijn vraag. Ik vind hem leuk en ben benieuwd of er iets in zit, maar ik wil ook weten waar ik sta. Dan weet ik tenminste wat mn kansen zijn en of we vrienden zjin of dat er meer in zit. Ik ben absoluut niet verliefd op hem, want daar krijg je alleen maar gedoe mee in dit stadium…

Graag advies hoe ik erachter kan komen om (evt. subtiel) erachter te komen hoe hij over me denkt en of er een kans inzit dat het wat kan worden of niet… :flushed:

xxxxx

Ik ben bang dat hij je aan het lijntje houd en alleen op feesten etc. Wil zien ofzo… Maar vraag het hem gwn?:wink:

Ask him! Beste manier om er achter te komen :slightly_smiling_face:

misschien is hij bang om nuchter met je gezien te worden, tijdens het uitgaan en als z’n vrienden er dan over beginnen dat hij kan zeggen; huh dat kan ik me niet herinneren enzo, want dat had ik ook meegemaakt, gewoon een keer spontaan anders bij hem langs gaan en dan z’n reactie zien

Het is trouwens op de hockey niet algemeen bekend van ‘ons’. Men weet hier niks van, dus daarom ook wel logisch dat hij gisteren ook geen stap zette.

Dit. En waarom blijf je met hem zoenen als je niet verliefd op hem bent?

als ik het goed begrijp zit het ongeveer zo?

• jullie smsen veel
  • hebben gezoend
  • je zegt niet verliefd te zijn maar je wilt wel weten of het wat kan worden, dus eigenlijk ben je wel een beetje verliefd op hem :wink:
  • het is een beetje een teboe in jullie ogen om met je trainer te gaan, daarom wil je liever niet dat het verliefdheid is.

volgensmij ben je wel verliefd, anders zou je je er wel bij neerleggen. ik denk dat hij jou ook wel ziet zitten. maar dat hij niet wil afspreken omdat hij bang is dat anderen het niet oke vinden omdat hij jou trainer is.

oplossing in mijn ogen: goed met hem praten hier over, en dan niet via de sms. vraag hem wat hij nou eigenlijk verwacht en wat hij wil. als hij zo door wil gaan zou ik stoppen met smsen en zoenen. misschien wil hou je wel als zijn vriendin maar durft hij er niet voor uit te komen. het kan ook zijn dat hij je gebruikt voor zo nu en dan in een dronken bui.

Ik snap er niets van.

Misschien krijgt hij ook geen hoogte van jou. Dan komt het neer op het moment wanneer je hem toevallig een keer tegen komt bij feesten of ergens anders.
Ik denk dat als je hem een keer ziet, en jullie beiden natuurlijk nuchter zijn, het misschien wel kan helpen door te zeggen “ik vindt je eigenlijk wel een leuke jongen en zou graag een keer iets leuks met je willen doen”… ongeveer denk ik? Ik weet niet hoe jij het natuurlijk zelf zou willen brengen, maar jongens kunnen ook niet altijd ruiken wat jij wilt van ze… en dan lijkt “smsen” etc. een veilige optie om nog met je te praten omdat hij niet weet wat jij wilt.

Dus gewoon vragen, en vertellen dat je hem leuk vindt wanneer je hem tegen komt, doe is gek en begin er over!

Naar mijn ervaring, als een jongen je echt heel leuk vindt probeert hij wel wat af te spreken en dit geldt ook voor jou. Als jij hem heel leuk vindt, vraag het zelf. Hoef je niet te gissen en weet je waar je aan toe bent. Misschien is hij zelf ook wel heel onzeker en durft hij het niet te vragen.