ik sla dicht als ik hem zie

heee

kijk ik heb dus een lover, maar als ik hem zie weet ik dus echt niks meer te zeggen! omg echt schaamtelijk, normaal praat ik van alles en nog wat en heb ik een redelijk grote mond maar dan word ik een soort van verlegen <_<

maar ik ga dus waarschijnlijk straks met hem chillen, maar ik ben dus bang dat ik dan niks tegen hem durf te zeggen en dat het helemaal dodelijk saai word XD

hebben jullie tips ?

Haha i got the same problem :slightly_smiling_face: Heel vervelend, ik probeer altijd maar een soort ‘knop’ om te zetten en toch me gewoon zo te gedragen als ik normaal doe maar dat is wel moeilijk… Geen tips dus, maar je bent iig niet de enige :C

op sommige gebieden is het funtioneel,
als jij de heletijd zit te kwebbele, hoe kan die jou dan zoenen.
als je stil word moet je hem gewoon in zn ogen aankijken
of naar zn lippe kijke, da is n teken dat je wil zoenen en dan gaat het vanzelf.
en dan moet je echt wel denken dat hij je zo leuker vind dan dat je de heletijd zit te bebbelen en t wel gezellig is. :wink:

succes

heb ik ook bij mn vriendje . echt facking dom …
maar gewoon negeren … niet hem maar negeren dat je verlegen bent ,
dan wordt het wel gezellig :stuck_out_tongue: .

okee gelukkig ben ik niet de enige!

:tipping_hand_man:

heel slim xD nooit aan gedacht :stuck_out_tongue:

proberen niet na te denken, verstand op 0 en gewoon een hoop lullen.
doe ik ook bij iemand die ik leuk vind/vond en het hielp beter dan helemaal dichtslaan.
ookal voel je je soms voorschut of denk je: wat lul ik?

maar ik zat dus te bedenken als ik nou een beetje flugel ofzoo neem voordat ik naar hem toe gaat dan ben ik wel wat losser en gezelliger, maar ik weet neit of het zo’n goed idee is

hij is btw 2/3 jaar ouder

ik heb een crush & ik durf niet in z’n ogen kijken =/
is dat normaal? O.O

je hoeft op je dertiende geen flugel naar binnen te gieten om een jongen te strikken O.O
probeer het gewoon zonder de alcohol.

wat is flugel?

ja je hebt wel gelijk, maar dit zou niet de eerste jongen zijn die op me afknapt omdat ik geen woord zeg…

slechtste idee ooit, sorry :slightly_smiling_face:
je hoeft daar echt geen alcohol voor te gebruike

haha een heel zoet drankje ( ong limonade ) in een klein rood flesje ( wel alcohol zit er dan in )

oh, alcohol dus xd.

alcohol drankje, zoiets als bier maar dan andere smaak zegmaar. :beer:

@ sunshinniiee.

Je hebt nog nooit gezoent? Geeft niks, je bent toch pas 13?
ik ben ook 13, ik heb al wel gezoent maar dat was tijdens doen durf of de waarheid toen ik 11 was.
Maar misschien moet je dit als een gelegenheid zien.

Flugel moet je zelf weten, 1 flesje is niet zo super schadelijk. Maar of je het meekrijgt. dat is de vraag…

Ik heb ook een paar x afgesproken met jongens toen was ik totaal niet zenuwachtig maar dat kwam denk ik doordat ik ze misschien ook wel niet zo HEEL leuk vond. Nu vind ik dus wel een jongen super erg leuk en heb ik dit ook, dat komt omdat hij zelf niet zo heeeel erg spraakzaam is buiten het uitgaan, heb ik het idee. Maar goed je kunt dit het beste proberen zonder alcohol anders ga je dat altijd doen en weetje niet beter? dus probeer je er overheen te zetten en wss word het vast een leuke date!

nouja meekrijgen is niet zo’n probleem ik heb genoeg vrienden van 16 jaar en ouder en anders neemt me broer het wel voor me mee (:

maar ik kijk wel hoe het loopt…

maar iedergeval bedankt voor de reactie’s !