Ik schaam me..

hee
ik schaam me best wel
want ik heb nog nooit gezoend.
heel vaak vraagt iemand ;
jij bent wel ontgroend toch?
en dan zeg ik nee,
en zeggen ze van ; O dat had ik niet van je verwacht!
x

daar moet je je niet voor schamen,
die zoen komt vanzelf wel.

Tja, wat kan je eraan doen hé.
ik heb ook nog nooit gezoend, het komt heus nog wel een keer :wink:

Same here! Daar moet je je niet druk om gaan maken :slightly_smiling_face:

komt me bekend voor. maar schamen; valt mee.

Nou en? Je moet pas met iemand zoenen wanneer je dat wilt en wanneer het goed voelt en niet omdat je weet ik veel hoe veel jaar bent en nog niet hebt gezoend :].

Hahahahah dat heb ik ook !
Maar jij bent 14, en ik ben 16, dat is het verschil :wink:

Nee, ik wil gewoon niet zomaar op een feest ofzo iemand zoenen waar ik niet verliefd op ben en waarmee ik niks heb. Ben de goeie jongen gewoon nog niet tegengekomen :wink:

Same here :]. En ik ben zeventien (en ik schaam me er niet voor).

Ik ben ook nog ‘groentje’, ben bijna 17.

Dus geen zorgen :slightly_smiling_face: komt allemaal vanzelf.

[i]Dat is niks om je voor te schamen toch? :]
Je moet gewoon pas met iemand zoenen als je het zelf wilt, en niet omdat iedereen om je heen het al een keer gedaan heeft.

En trouwens, mensen die zoenen met iemand die ze niet leuk vinden, zeggen vaak ook dat de zoen enorm tegenviel. XD [/i]

je bent nog maar 14, je MOET toch niet gezoend hebben…
ik ben 18 en ben ook nog een groentje ^^

je hoeft je er niet voor te schamen hoor :stuck_out_tongue:
ben ook nog groentje…

ik ga niet met de ene de beste jongen zoenen hoor…

Daar hoef je je niet druk om te maken hoor, heel veel hebben dat nog niet gedaan op hun 14e, mijn zus is 19 en ook nog niet gezoend maar ze zegt gewoon; die komt nog wel

Ik heb ook nog niet gezoend. En ik schaam me er ook niet voor, ik wacht gewoon op het juiste moment & op de juiste persoon. :smiling_face_with_three_hearts:

Je bent pas 14?
Mijn vriendin is 16 en nog niet ontgroend.
't komt vanzelf, maak je niet druk. De een is nu eenmaal sneller dan de ander met dat soort dingen…

Ik heb wel al gezoend maar ik vind dat altijd best dom als ze vragen ben je al ontgroend? Ja wat boeit dat? want 2 jaar geleden vroegen ze dat ook steeds aan mij en dan begint idd beetje irritant te worden dusja ik snap het wel maarja je moet er maar gewoon schijt aan hebben, beter nog groen dan een grote slet.

is heel normaal, ik ben ook 14 en een groot gedeelte van mijn klas heeft ook nog niet gezoend.

dat zeg ik dus ook altijd. ;p

Nou ik zou zeggen ren naar buiten naar de eerst jongen die je ziet, bak hem op zn bek, ben je van dat probleem ook weer af.