een week geleden is de moeder van een vriendin van mij overleden.
We hebben toen met ons hele vriendinnengroepje gezegd dat we naar de begrafenis zouden komen om haar te kunnen steunen.
Ik zit niet meer opdezelfde school als mijn vriendinnen en zie ze daardoor niet meer zo vaak.
Vandaag zit ik ziek thuis en krijg ik app berichten van mijn vriendinnen waar ik blijf? het blijkt dat dus vandaag de begrafenis is maar dit wist ik helemaal niet! het heeft blijkbaar in de krant gestaan maar ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet aan gedacht om de krant te lezen. Ik ging er vanuit als de datum van de begrafenis bekend zou zijn een van mijn vriendinnen mij dit wel zou laten weten. Maar dus niet… ik zit er heel erg mee en ik weet echt niet wat ik moet doen ik schaam me zo dat ik dit niet wist ik wilde er echt heengaan als ik wist dat het nu was!! maar als ik het wist kon ik niet gaan omdat ik ziek ben vandaag :bored:
ik weet echt niet wat ik moet doen ik schaam me zo erg! Ik heb het meisje een bericht gestuurd dat het me echt spijt dat ik niet ben gekomen omdat ik ziek ben. En mijn vriendinnen heb ik ook een bericht gestuurd met sorry dat ik dit helemaal niet wist en ook dat ik ziek ben…maar dat hebben ze nog niet gelezen omdat ze nu in de begrafenis zitten. ik ben zo bang dat iedereen nu boos op me is, ik weet echt niet wat ik moet doen…kan iemand me aub helpen
ik voel me een hele slechte vriendin nu
zouden jullie kwaad op mij zijn als jullie mijn vriendinnen waren? eerlijk zeggen aub