-
Ik zou nog eventjes afwachten, misschien het een beetje op een laag pitje zetten, maar niet meteen ermee ophouden.
…
nog is met haar afspreken en kijken hoe het gaat .ik denk dat het ook komt doordat je niet meer bij elkaar in de klas zit. zelf heb ik dat ook ik ben naar een andere school gegaan en s-reek mijn vriendinnen nu veel minder. met 1 heb ik bijna helemaal geen contact meer… maar misschien kun je is met haar er over praten want misschien denkt ze wel hetzelfde over jou…
ik heb het nu ook. Maar we gaan gewoon veel afspreken deze vakantie.
Ja, we zouden vandaag eigelijk wat gaan doen maar belt ze op het laatste moment af!
Ja, ik denk idd dat het daardoor komt. ik kijk gewoon nog even hoe het loopt, misschien komt het wel goed!
Ik heb voor het moment nét hetzelfde probleem met mijn beste vriendin.
Ik weet het ook niet meer ;(
Tja, het kan ook gewoon zijn dat jullie uit elkaar groeien, of hoe je het ook wilt verwoorden. Ik heb het ook gehad met een vriendin van de basisschool, en laatst zag ik haar moeder (die met me begon te praten) en ik voelde me nou niet echt gemakkelijk eigenlijk :’)
Je ‘moet’ niks doen.
Het is logisch dat wanneer je ouder wordt, je uit elkaar kan groeien. It’s life, man.
ah meis, heel vervelend!
Maar ik heb dit ook gehad met mijn beste vriedin toen ik naar de 1e ging,
we zaten allebij op een andere school, en kregen andere vriendinnen enzo.
We zagen elkaar bijna nooit meer,zeker iets van 4 maanden.
Maar op msn praten we nog wel vaak enzo, oude herrinneringen ophalen, en toen met oud en nieuw hadden we afgesproken en was het gewoon heel gezellig en sinsdien zien we elkaar gewoon weer heel vaak, maar nu gaat het alweer mis, ik heb haar al 2 maanden niet gezien, en sinds we elkaar kennen vieren we altijd nieuwjaar samen, maar we hebben niks afgesproken… Maar meis, ik zou gewoon wachten en kijken wat er gebeurt, gewoon nog afspreken en zien hoe het afloopt. succes!
Ik heb ook wel tijden dat het met mn best friend een beetje minder ging, maar je moet gewoon veel afspreken en leuke dingen gaan doen!
Ik hoop dat het weer goedkomt tussen jullie:)
BEdankt voor jullie lieve reacties!
Ik denk dat we gewoon uit elkaar groeien, vooral ook omdat we elkaar veel minder vaak zien en gewoon veranderen allebei!
Maar ik wil ook geen ruzie ofzo!
Zo ging het bij mij ook, en nu gaan we nooit meer met elkaar om en zij vertelt tegen iedereen dat ik een bitch ben en dat we ruzie hebben. terwijl ik helemaal niks heb gedaan
dubbelpost
pff, dat is behoorlijk lullig! daarna nooit meer goed gekomen? ik hoop toch niet dat dat tussen ons ook zo gebeurd…
Inderdaad. Vrienden komen en gaan, omdat iedereen verandert. En dat is echt niet erg ofzo, je maakt heus weer nieuwe vrienden.
Dat is jammer, misschien moet je met haar erover praten wat je dwars zit en waarom. Misschien weet zij wel waaraan het ligt.
Als de vriendschap minder leuk blijft zou ik er niet echt een eind aan maken maar meer laten verwateren.
Ja, maar ik denk dat het dan vanzelf echt over gaat.
Hoebedoel je?