Ik raak in de war door zijn

Hoi allemaal,

Er is dus een jongen en ik vind hem wel aardig maar er zijn een paar afknappers waardoor ik het nog niet zeker weet maar hem wel graag een kans wil geven. Hij wil dus wel afspreken maar we appen niet en we snappen wel maar hij stuurt alleen maar goodnight snaps en het duurt hem echt heel lang om te reageren want dan stuur ik hem smiddags iets via de chat functie dan reageert ie pas na 12 s’avonds met zijn antwoord en ik heb niet het idee dat hij gewoon de hele dag niet op snapchat zit. Dus dit zijn best gemixte signalen. En ik snap het niet helemaal…

Veel liefs,

Chelsea

Praat via facebook of whatsapp in plaats van via snapchat. Dan kun je in ieder geval al beter een conversatie voeren.
Als je het nog niet zeker weet zou ik niks proberen. Gewoon afwachten met proberen totdat je zeker bent.

Sinds wanneer weet je of iemand je leuk vindt door social media? Meid,doe je telefoon eens weg en ga met hem praten. Alleen zo weet je of iemand je aardig vindt of niet,tegenwoordig worden zelfs mensen verliefd op een profielfoto.

Ik ken hem ook in het echt en we praten ook gewoon in het echt. Ik wil een afspraakje met hem proberen om hem beter te leren kennen want dan pas kan ik het of geheel afsluiten of dat er misschien een relatie van komt. :flushed: :flushed: :flushed:

Waarom praten jullie niet via WhatsApp dan?

Ik reageer niet eens op Snapchat berichten omdat ik dat mega irritant vind werken.

Als jullie toch gewoon elkaars nummer hebben dan kan je toch gewoon met hem praten via whatsapp of met elkaar bellen. Dat is ten eerste al een stuk beter. En als je het dan helemaal goed wil doen moet je gewoon met hem afspreken, dan kom je er pas echt achter wat je van iemand vindt. Misschien lijkt die wel heel leuk via snapchat maar is het in het echt helemaal niks voor je.

zeg tegen hem dat hij sneller mag reageren

Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb het idee dat hij appen niet zo prettig vind en dat dit gewoon voor hem werkt. En voor mij meestal ook wel. We hebben nog steeds elke dag contact en we hebben nu ook al voor de 4e keer afgesproken dat we iets gaan doen (waarschijnlijk gewoon chillen omdat we elkaar dus wel in het echt kennen en met elkaar praten maar we beide nog niet echt weten of dit gewoon vriendschappelijk is of meer) maar hij vraagt me dan om af te spreken dan zeg ik ja is goed en dan zegt ie niets meer of hij zegt gewoon helemaal niets meer of hij reageert pas super laat en dan snap ik dat je druk bent ofz maar soms weet ik gewoon bijna zeker dat hij gewoon wil wachten. En hij laat aan de ene kant dus wel zien dat hij me leuk vindt maar aan de andere kant heb ik echt het idee dat ik me aan hem opdring, want dan is ie kortaf en geen hartjes of kusjes of zoiets. En aangezien ik al niet helemaal zeker ben of ik ook romantisch iets in hem zie raak ik helemaal door de war en ben ik heel snel geneigd te zeggen van oke dan niet. Terwijl ik wel echt blij ben als hij me toch weer snapt of zo.

Veel liefs,

Chelsea