Ik praat teveel #afknapper

naja de titel zegt t al zelf,
Ik ben van mezelf erg spontaan en sociaal,
Ben geïnteresseerd in andermans leven en wil niemand teleurstellen,
ik praat tegen iedereen,
Ik praat in het echt gewoon normaal, niet teveel etc.
Het probleem zit zich in het appen
wanneer ik me echt op me gemak voel en ik app met iemand
dan komt er alles uit
allemaal onzin waarbij ik soms heb van ja waarom meld ik dit eigenlijk
er zijn al een aantal jongens afgeknapt en ben zojuist erachter gekomen dat dit dus de reden is.

Ik heb wel eens vaker gehoord dat je je spam aan je vriendinnen moet overlaten
Wat zou ik dan NIET naar mn crush moeten sturen zodat die een keer niet afknapt? Ik toon veel interesse in andermans leven dus het is niet dat ik hem niet laat praten…
Maarja help me alsjeblieft… beter gezegd, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik minder ga spammen en onder ogen ga zien wat belangrijk is om te sturen en ga inzien wat helemaal niet interessant is voor hem?

iemand tips??

xx

In plaats van zelf dingen vertellen zou je eens dingen aan hem moeten vragen en hem wat meer laten praten …

ik laat hem al veel praten, toon veel interesse etc. dus dat is niet het probleem

Probeer minder uit jezelf te appen maar laat het uit hem komen. Hij is degene die interesse in jou moet tonen. Neem jezelf dan voor om die dingen niet te zeggen als hij er niet naar vraagt. Zo moet hij ook gelijk wat meer moeite voor je doen😉

Bij jongens probeer ik vooral altijd niet te snel te antwoorden :stuck_out_tongue: Zeker als iemand er een dag tussen laat zitten voor hij antwoord, dan laat ik er ook weer een dag tussen zitten.
Maar als het echt een leuk iemand is hou ik dit ook niet vol :stuck_out_tongue: Heb ook nogal de neiging om veel te appen, maar ik probeer mezelf in te houden door later antwoord te geven en niet direct boven op m’n telefoon te springen als hij een berichtje stuurt (al heb ik die neiging wel altijd :stuck_out_tongue: )

Hier heb ik ook zoveel last van :’) Als ik iemand app om 15:30 ofzo en hij antwoordt om 20:05 dan antwoord ik alweer om 20:07 ofzo. Vind ik dan zo beschamend somehow :’)

Ik denk niet dat je er echt iets aan moet veranderen. Ik ben ook wel een beetje zoals jij, als ik dat zo hoor. Dat is gewoon een stukje van jou en dat moeten jongens er maar bij nemen.

En naast dat een jongen je liefje moet zijn, moet hij toch ook wel je beste vriend zijn, en naar je beste vriend moet je ook onzin kunnen sturen, lijkt mij…

Ben ik het eigenlijk wel mee eens :slightly_smiling_face:

Oh, mijn vriend (nu en nog voordat we samen waren) vond het nou juist leuk dat ik veel stuurde. Maar dat hangt dus echt van jongen tot jongen af of jouw “type” vindt het gewoon niet fijn.

Ik praatte vooral over gemeenschappelijke dingen en probeerde negatieve dingen te vermijden.

Ik ken het gevoel, vooral met whatsappen. Als ik mijn date online zie op whatsapp en hij heeft nog niet gereageerd op mijn bericht, heb ik de neiging om een vraagteken of bijvoorbeeld een smiley te sturen. Volgens mij zijn we daarin erg verschillend.

Toon veel interesses, en vraag dingen naar zijn hobby’s enzo! Je bent zoals je bent, verander jezelf niet voor iemand! Aanpassen is een ander verhaal.

precies dit, ik praat ook heel veel als ik me op mijn gemak voel. Mijn vriend vind het juist gezellig en totaal niet erg. Dus niet elke jongen vind dat vele praten irritant :wink: