Ik ontmoet nooit een leuke jongen!

Ik hoop dat ik dit in het goede forum ding plaats, haha maar oke:

iedereen zegt dus altijd ‘ja, als je uitgaat, ontmoet je wel leuke jongens etc’ maar nja, ik ga dus nooit uit en zo ontmoet ik dus niemand. En ik wil heus niet vanavond even een vriendje nemen hahaha, ik wil ook gewoon nieuwe mensen leren kennen en met jongens praten en zo want ik heb serieus 0 jongens vrienden en ik ga echt like, nooit met jongens om. Niet dat dat erg is, maar argh, ik hoop dat jullie me snappen?! En op mijn school zitten wel aardige jongens maar het is zo raar als ik opeens met ze ga praten haha XD. dus help me, hoe ‘ontmoet’ ik nieuwe mensen zonder echt naar een disco of zo te gaan? Ik ben trouwens bijna 15.

Je moet er voor open staan, maar ook weer niet té. Niet hopeloos op zoek gaan, maar gewoon wanneer je een jongen in de stad tegenkomt bijvoorbeeld eens vriendelijk lachen of gewoon een simpele hoi zeggen. (:

SAME !

Misschien er niet naar op zoek gaan? Mensen zul je altijd blijven ontmoeten, ik dacht ook niemand te ontmoeten. Maar pas wel een hele jonge buschauffeur gehad, daar maak ik weleens een praatje mee, op zich een leuke knul.

Het komt vanzelf, niet wanhopig naar op zoek gaan. Je treft dan meestal de verkeerde types aan.

Komt allemaal wel, je bent nog maar 15 :wink:
En idd niet hopeloos worden, dan kom je de verkeerde tegen omdat je zó graag wilt.

Ik ook niet.

Ok.

Oh dat idee had ik ook maar uiteindelijk is het toch goedgekomen haha. :slightly_smiling_face:

Join the club.

joh je bent bijna 15. Komt allemaal wel.

Het komt allemaal nog wel, maar tegelijkertijd kun je ook werken aan jezelf aangezien je omstandigheden nog niet meewerken. Wees lekker zelfverzekerd, spontaan; dan krijg je vanzelf een uitstraling waar jongens op af komen. En dat hoeven dan geen verkeerde types te zijn.

Je komt geen mensen tegen als je niet echt iets doet, probeer eens iets te zoeken waar je mensen kan ontmoeten. Ga bijvoorbeeld op een sport (jongens en meiden gemend ofcourse) die je leuk vindt, daar ontmoet je snel mensen en die hebben ook nog eens een zelfde hobby, die sport namelijk.
Zoek ook dingen die je leuk vindt en die je graag doet. Hou je bijvoorbeeld van skaten, kan je eens met een vriendin naar een skatebaan gaan om nieuwe mensen te ontmoeten.
Ook meedoen aan activiteiten die in je buurt worden georganiseerd helpt om nieuwe mensen te ontmoeten.
En zoals anderen ook zeiden, vooral niet te hard proberen mensen te ontmoeten en je al helemaal niet aan ze vast klampen. Als je zorgt dat je op een plek bent waar je daadwerkelijk iemand kan ontmoeten en gewoon jezelf bent en lekker in je vel zit, komt het wel goed!

het komt nog wel je hebt geen haast bij
als je zelf vanuit da niet nee dan werkt het ook niet
wees zelf zelfverzekerd vrolijk mens ander kijk op de wereld dat gaat vast wel helpen

14 jaar en nu al bang dat je forever alone blijft?

Dit is zo herkenbaar, bij al mn vriendinnen lijkt het ook gewoon vanzelf te gaan :’)

Baantje zoeken?

Je bent pas 14, het komt wel haha.

Pardon verkeerd topic!

ik snap je hoor
je moet gewoon jongens aan spreken
op strand maar ook op school
of je vraagt iemand om zn nummer, en gaat als je hem beter kent met hem chillen ofzo
gewoon meer praten met jongen dan krijg je vanzelf meer jongens als vrienden :wink:

xx