Ik ontmoeit nooi eens een jongen!

Ik woom 14 kilometer van de stad af, ik moet dus behoorlijk ver fietsen om iets te beleven omdat ik in een stom dorp woon. En hier bij mij in het dorp zijn geen leuke jongens, die moet ik dus in de stad leren kennen. Maar ik doe niet aan sport, en zie dus alleen mensen op school, maar daar zie ik ook nooit een jongen waarbij ik denk :wauw. En dan loop ik door de stad met vriendinnen (maar dat doe ik meestal alleen na schooltijd, 14 km fietsen om eventjes te shoppen is het niet echt waard zegmaar) en dan zie ik zoveel jongens lopen, of ik zie een stelletje lopen en dan word ik zo jaloers. Iedereen om mij heen heeft vriendjes (of gehad) en ik heb nog niet eens gezoend. Ik hoor vaak genoeg dat ik mooi ben, niet dat ik dat zelf vind, maar ik ontmoet nooit eens iemand. Ik ben 14 jaar, en kan dus ook nog niet echt uitgaan. Ja, of ik moet met vriendinnen naar een disco voor 16+, maar dan moet je geluk hebben om binnen te komen, ik hou niet echt van die frisdrankparty’s haha. Ik weet ook wel dat je ze vanzelf leert kennen (jongens), maar waar hebben jullie dan bijv. je vriendje leren kennen? Help me please, ik wil ook eindelijk wel eens een vriendje of op zijn minst zoenen! Alvast bedankt xxx

Ik snap dat je het niet fijn vindt, maar er is niks mis mee nog niet gezoend te hebben op je 14e hoor :slightly_smiling_face: ik ben nu al een half jaar 15, heb nog nooit een vriend gehad, zo zijn er wel veel meer op Girlscene.

Nu je probleem, als je zoveel jongens in de stad ziet, kun je dan niet eens een of ander onbenullig gesprekje opstarten?

Ik ben nu 16, en heb ook nog geen vriendje gehad en gezoend.
Geniet eerst maar van het leven, er komt ooit nog wel eens eentje tevoorschijn, en dan ziet hij je ook nog eens staan, :’]

en gewoon op school?

jaa, ga met vriendinnen gewoon over iets onbenulligs praten. Als je beetje loopt rond te hangen in de stad zijn er vanzelf jongens brutaal genoeg om iets tegen je te zeggen. of jij natuurlijk tegen hen!
of via de jongens die je al kent? meestal hebben jongens best 1of2 leuke singel vrienden?

good luck!

Als ik in de stad zomaar op iemand moet afstappen, wat moet ik dan zeggen? Misschien moet ik niet zo graag willen, en het gewoon allemaal op me af laten komen. In ieder geval bedankt! Ik had niet gedacht dat er zo snel gereageerd zou worden haha.

haha, als van die jongens ergens staan te praten. gewoon dicht in de buurt gaan staan met een vriendin heel opvallend hard praten. En dan meestal vinden zulke jongens het wel grappig om op in te gaan. en dan knopen ze vanzelf een gesprek aan.

Je moet inderdaad gewoon een beetje ergens gaan hangen. er lopen vast
wel jongens langs.
maar weetje wat het is? je kan ook gewoon op eeen jongen afstappen die niet zo
erg aan je ‘uiterlijk’ wensen voldoet ofzo. zo leer je tenminste jongens kennen. Zorg er dan voor dat je word uitgenodigd op een film avond bij 1 van hen thuis. daar komen dan ook weer jongens, ga zo maar door.
Het is een soort kettingreactie.
mijn ex-vriendje heb ik ook leren kennen, doordat ik uitgenodigd werd door een vriend voor zijn verjaardag. Dus het kan zo zijn dat jij daar je vriendje zou kunnen vinden!

Thanks! En nog iets, is er niet ergens een plek waar ik heen kan gaan waar veel jongens zijn? Een vriendin van me en ik wouden naar een skatebaan ofzo gaan… Nog meer plekken waar jongens zijn? (geen voetbalveld, ik haat voetbal en ook om om 11 uur s ochtends langs de kant te kijken)

Bedankt voor de tip, als ik de kans krijg, zou ik het doen! X

graag gedaan :grinning:!

• waar zijn jongens te vinden;

Naja goed, zoals je al zei, skatepark. voetbal vind je niet leuk, en ik begrijp best dat je daar niet om 11uur al aan de kant wilt staan (en daarbij komt ook nog; dat je soms niet eens de kans krijgt om ze aan te spreken of wat dan ook. ik ken het :$)
ook zou je kunnen kijken op andere scholen, als je een keert vroeg klaar bent. als die scholen pauze hebben kun je daar naartoe gaan en eventjes spotten(en aanspreken als het raak is!)
Wat je ook kunt doen, is gewoon de stad rondfietsen. straatjes in en straatjes uit. dat heb ik ook met een vriendin gedaan! we zijn de hele stad rondgefietst en kwamen wel guys tegen. EN het is ook nog eens goed voor je!

Ik woon ook in een dorp, moest altijd een eind fietsen naar school, en ik vond dat er geen leuke jongens hier in de buurt woonden. Beetje zelfde verhaal dus.
Nu heb ik al een jaar een vriend, die nog geen 3 kilometer bij me vandaan woont, maar die ik toch nog nooit eerder had gezien.
Don’t worry!

De stad rondfietsen, dat ga ik zeker een keer doen met een vriendin. En dan ben ik ook nog gezond bezig. Thanks voor de tip. Ik voel me wel een beetje desperate omdat ik zo’n topic ben gestart, haha. Maar in ieder geval bedankt, het komt vanzelf wel. Meestal gebeurd het ook onverwachts, want ik was op vakantie in Malgrat de Mar, vlakbij Loret dus allemaal disco’s, en mijn vriendin wou uitgaan, en ik had geen zin omdat we al een hele week uit waren geweest, en nét die avond, kwamen we Franse jongens tegen die heel leuk waren. Het was toen ook echt mijn kans om te zoenen, want we stonden later nog buiten met ze te praten, en naja dat was echt heel leuk. We hadden alleen vergeten hun namen te vragen, of in welk hotel ze zaten, dus we hebben ze maar 1x gezien in de vakantie. Heb ik nog steeds spijt van whaha. Ik moet maar gewoon leven enzo, dan leer ik vanzelf wel iemand kennen. Ooit haha x

Ja daar hoop ik natuurlijk ook op, iemand die dicht bij me woont! Dat zou echt handig zijn haha, waar heb je die jongen leren kennen dan? X

Omdat we elkaar altijd tegen kwamen; hij in de auto en ik op de fiets. En toen later kwam hij erachter dat ik naast z’n werk woonde. Dus toen heeft hij me opgezocht op hyves (wat niet moeilijk is, typ mn woonplaats in, en je kunt me niet missen x]). En van het één kwam het ander…
Dus in een dorp wonen kan ook best in je voordeel werken =)

hahah :blush:
ik vind het leuk dat je mijn tips best wel op zou willen volgen:$ maargoed :grinning:.

Je bent heus niet desperate hoor XD ik heb ook wel eens een topic gestart en naja, daar kwam van elk meisje dezelfde antwoorden uit. en die hebben mij geholpen met beslissen.
de meiden van girlscene willen elkaar helpen, daarvoor zijn we der (toch :$?)

en erg jammer dat je die jognens niet verder hebt leren kennen :astonished:!
maargoed. je leert ervan en de volgende vakantie krijg je het vast voormekaar om leuke vakantie vrienden enzo temaken. + naam + hotel + emails misschien!

Maar geef gewoon de moed niet op! Je vind heus wel een leuke aardige jongen, die om je geeft! en maak niet tesnel keuzes, bedenk eerst goed of je iets wilt ofniet!

gewoon wachten, soms zijn ze gewoon plop er!

ik was ook pas 14 toen ik zoende .

Via via!
Vraag eens aan vriendinnen of ze leuke jongens kennen en vraag of ze die aan je wil voorstellen. Die jongens kennen weer jongens, die jongens kennen dan weer andere jongens en dan zit er vast wel een leuke tussen!!

ik heb precies hetzelfde probleem. ):

Je kunt ook jongens toevoegen op hyves ofzo, die je mooi vind & dan een gesprek startten en een x afspreken (?) wel kan er beter iemand met je mee gaan want je weet maar nooit … Of gewoon een x naar de stad gaan (tram?) en dan lekker shoppen en dan zie je vanzelf wel een hunk en er zal vast wel iemand zijn die ‘lef’ heeft. Of naar het strand? En hebben je vriendinnen ook nooit een vriendje gehad, anders kun je vragen hoe zij elkaar ontmoette .
Je bent pas 14, je hebt nog genoeg tijd.

Help me please, ik wil ook eindelijk wel eens een vriendje of op zijn minst zoenen!

Right.