Ik naar Hongarije, jij een lekker kleurtje!

Yep, hij’s weg! :wink: Up!

Up

Ik wil die UP DVD wel, maar ik heb niks wat jij zoekt :frowning_face:

Hahahaha… Sorry, ik moest heel erg lachen, ik wilde mijn topic uppen en ik ben verliefd op die Up film (zooooooo lief) dus ik gebruikte dat plaatje… Had ik de dvd maar. :flushed:

Omhoog!

Up :slightly_smiling_face:

Up

echt superleuke kleding!
jammergnoeg heb ik niks om mee te ruilen…
watvoor reis ga je maken?? :slightly_smiling_face:

Thanks! En jammer…!

Ik wil uiteindelijk de hele wereld gezien hebben (of het grootste deel dan haha). Ik wil eigenlijk gewoon altijd blijven reizen. Eerst richting Hongarije, waarschijnlijk daar een boerderijtje kopen en zelfvoorzienend worden :slightly_smiling_face: En dan ondertussen steeds weer een beetje heen en weer. Ik ga samen met mijn vriend, we hebben één regel en dat is dat we niks plannen :wink: Oh, jawel, één plan: nooit meer terugkomen! Haha :slightly_smiling_face:)

Omhoog :slightly_smiling_face:

Dat bloemenrokje is leuk! ^^ Welke maat is het?

Een M! :slightly_smiling_face:

Omhoog!

Welterusten :slightly_smiling_face:

Haii,

Ik heb wel een aantal dingen gezien om te ruilen. (als het m’n maat is natuurlijk)

Maar weet niet of je ook belang hebt bij wat onbekende(re) merken. Heb namelijk nog 3 shirtjes liggen van onbekende merken (weinig aangehad) en nog 3 singlets daarvan zijn 2 van H&M en 1 van die winkel skooter. Dezen heb ik nog niet op marktplaats en op girlscene. (Als je ze wilt zien maak ik morgen even foto) Of misschien zie je al iets wat je wilt ruilen.

Goedemorgen! Vandaag meer foto’s :slightly_smiling_face:

Ik ga even in je topic kijken, bedankt voor je berichtje!

Ik moet trouwens zeggen dat ik inmiddels al een stuk of 6 basics heb kunnen ruilen, dus ik denk dat ik ze even uit mijn lijstje ga gooien want zoveel passen er ook weer niet in mijn backpack :stuck_out_tongue: Hihi

Omhoog!

Heb je nog iets kunnen vinden? Ik heb nu ook foto van de shirts en een trui. :wink:

x