Hee ladies!
Ik moet echt even m’n ei kwijt, ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Het is een vreselijke puinhoop in mijn hoofd. Ik heb het zo druk met school, en heb zulke lange dagen dat ik al een paar weken met hoofdpijn rondloop. Verder heb ik allemaal dingen uit mijn verleden niet goed verwerkt, en dat mengt zich nu allemaal bij elkaar waardoor ik elke keer als ik weer alleen thuis ben wel een woedeaanval of huilbui krijg.
Ik ben totaal geen prater, dus ik heb het hier amper met mensen over. En als ik het er met mensen over heb doe ik er vaag over. Ik vertel nooit alles…
Nu is het probleem wat de emmer doet laten overlopen, mijn ouders zijn een paar weekjes van huis, en nu ben ik alleen met m’n zusje en broer. Maar m’n broer is zo ontzettend agressief dat ik bang van hem word. Hij roep dingen als: kuthoer, kankerwijf etcetera. En overweegt om met dingen naar me te gooien maar kan zich nog nét inhouden.
Ik weet echt even niet wat ik moet doen, ik zit al zo overhoop met mezelf en nu dit er nog bij. Ik kan er ook met niemand over praten, of tijdelijk naar een vriendin toegaan, want ze weten er gewoon niks vanaf. Ik hoop dat iemand tips voor me heeft want ik hou dit niet meer vol zo… ik neem nu gauw weer wat paracetamol tegen mijn ontzettende hoofdpijn!
Iig bedankt voor het lezen en ik hoop dat iemand raad weet!
X