Hee meiden. (:
Ik heb een nogal groot probleem en het wordt ook een lang verhaal. Ik zou het wel erg lief vinden als je het leest.
Al vanaf dat ik geboren ben, ben ik vaak bij mijn opa en oma. Voor mij zijn ze ook echt de besten van de hele wereld. Ik heb sinds een tijdje vaak ruzie met mijn moeder, en ik ben dan ook vaak bij mijn opa en oma. Mijn moeder vindt het heel erg dat ze mij ‘voortrekken’ en mijn zusje dus een beetje achterstellen. Ik ga namelijk al sinds mijn 4e met ze mee naar Frankrijk, en nu nog steeds elk jaar. Wij hebben thuis niet zo veel geld, en toen ik 5 was ging ik al met mijn opa en oma naar Disneyland, en mijn moeder vindt het bijvoorbeeld heel erg dat mijn zusje zelfs nog nooit mee is geweest met hun op vakantie in Nederland, zulk soort dingetjes.
Maar vandaag was ik bij mijn opa en oma, en mijn moeder was er ook want we gingen even overleggen over een tas die ik mee moet nemen naar het buitenland volgende week. Ineens kregen mijn moeder en mijn opa verschrikkelijke ruzie, en toen zijn ze naar binnen gegaan. Uiteindelijk is het heel erg uit de hand gelopen, en er is van alles gebeurd wat ik niet eens wil weten.
Nu heeft mijn opa gezegd dat hij niks meer met mijn moeder te maken wil hebben. Mijn moeder vindt dat haar kinderen ook bij haar horen en dat ik dus ook niet meer naar ze toe mag. Ze zegt nu dat ik moet kiezen. Als ik er voor kies om thuis te blijven wonen mag ik mijn opa en oma nooit meer zien, en als ik er voor kies om bij mijn opa en oma te gaan wonen ben ik haar dochter niet meer zegt ze.
Ik wil het liefste gewoon bij mijn opa en oma wonen, maar dat kan eigenlijk helemaal niet, aangezien ze 1 juni voor een maand weggaan naar Frankrijk, dan zijn ze de zomervakantie thuis en gaan ze vanaf 20 augustus tot 20 oktober naar Italië en Spanje. En ik betwijfel ook of ze me daar wel willen hebben.
Maar als ik haar dochter niet meer ben, zie ik mijn zusje ook nooit meer, en ik hou echt zielsveel van haar.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik heb mijn twee beste vriendinnen allebei al gesproken en die weten het ook niet.
Heel erg bedankt voor het lezen, en ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden.
XX