Ik moet het kwijt

Aankomende week zou ik 2 maanden bezig zijn met mijn lieve lieve schatje.
Ik heb hem leren kennen op n feest, gezoend en daarna geen contact meer. 2 weken daarna sloeg de vonk over en kregen we non stop contact. Zagen elkaar onwijs vaak and most important
i fell in love
Nog nooit eerder gevoeld en was zo blij dat hij degene was op wie het was. Zo lief, zo mooi zo leuk gewoon perffect voor mij.
Om een te lang verhaal kort te maken, hij kreeg twijfels. Hij wilde nadenken. Ik was kapot. Dag erna kwam hij bij mebterug . Hij miste me.
Nu 4 dagen later weer hetezelfde. Hij vond t te snel gaan etc maar hij heeft dus bindngsangst. Hij heeft het gestopt voor nu, ons contact…
Im broken. Het enige wat ik wil is hem en wil er alles voor doen. Ik wil hem en niets anders, wil voor hem vechten. Moet hem nu even rust geven en dat weet ik maar ik kan mn eerste liefde nu niet al laten gaan.
Ik weet dat hij afgelopen weken zn gevoelens niet heeft gefaked, ik weet het gewoon zeker. Hij zei ook als eerste dat hij verliefd op me was bijviorbeeld.
Ik weet niet precies waarom ik t vertel of dat ik n antwoord wil, alleen ik moet het gewoon kwijt. Ik wil hoop hebben i guess :sob::muscle:

Kerels met bindingsangst (als ze het echt hebben en het niet een of ander stom smoesje is) zijn verschrikkelijk lastig en hopeloos.

Jullie hebben toch geen seks gehad he?

geef hem wat tijd en laat je vooral niet gebruiken, als hij steeds terug komt en weg gaat is dat ook niet goed voor jou.

Ik denk dat het komt doordat jullie elkaar ineens superveel zagen, In plaats van dat het rustig is opgebouwd.
Geef hem wat tijd en vraag hem waardoor hij denkt dat het komt.
En idd, laat je niet gebruiken.

Precies dit:)

Nee gelukkig geen seks gehad, hy wilde dat mijn eerste keer perfect was en dat we alle tijd er voor moesten nemen. Ik mis hem aleen zo erg :frowning_face: ik wil zograag met hem praten en hem geruststellen

Pff dat heb ik ook gehad… maar dan met mijn (ex)beste vriend.
Eerlijk gezegd is het nooit wat geworden. Ik ben hem leren te vergeten en binnen een paar maanden ging alles weer goed. Echter kwam hij een half jaar later aanzetten met; ik ben verliefd op je.
We hebben het toen geprobeerd maar ik heb zijn hart moeten breken, want ik voelde helemaal niks meer.

Ik weet niet zo goed wat je moet doen, maar ik wens je alvast sterkte…
:sob::muscle:

Wauw moet ook kut zijn geweest! Moeilijk vooral…
Ik hoop gewoon ondanks dat ik geen hoop moet hebben… I want him