ik moet het gewoon eventjes kwijt.

Gister ben ik naar het strand geweest met vrienden van een vriendin van mij -niet mijn vrienden-. Het was erg gezellig, er was ook een jongen die ik al wel een keertje had ontmoet.
Ik weet niet of ik hem leuk vind of dat ik alleen de aandacht leuk vind…
Hij is een beetje “gay”… maar hij is wel hetero. -zegt hij-.
gisteren toen iedereen naar huis ging, zei iedereen elkaar gedag en kwam ik bij die jongen. we gaven elkaar drie zoenen en knuffelden heel lang. Bij mezelf dacht ik echt ‘zoen me, NU!’. Maar dat deed hij natuurlijk niet…
nu loop ik er de hele tijd aan te denken…
zodus.

en wat is het probleem? ;O

En nu ? (:

oke :slightly_smiling_face:
heb je zijn nummer/hyves/msn oif? misschien kan je aan die groep voorstellen om nog een x wat te doen?

Er is niet echt een probleem… ik zit er alleen heel erg mee, dat ik dus niet weet of ik hem leuk vind, of dat ik alleen de aandacht leuk vind…
en het probleem is dat ik er met niemand over kan praten… :’’’) dusja…
en nu? geen idee… niks denk ik…

Ik mis de belangrijkste informatie, wat de nut van dit topic is.

Spreek gewoon nog eens met hem af en dan zie je wel …

Jaa, precies.
De eerste keer dat ik hem had ontmoet gingen we ook gezamelijk uit, toen hadden we al gezegd dat we het nog een keer zouden doen. Dus waarschijnlijk gaan we binnenkort weer gezellig uit. Dan blijf ik bij die vriendin slapen en hopelijk blijft hij dan ook slapen…

Mijn titel is toch ook; ik moet het even kwijt.
opzich dus geen ene nut… maargoed, als je het tegen niemand kunt vertellen, moet je toch een oplossing zien te vinden… -,-

Dan had je het HIER (klik) moeten posten …

oh sorry, naaah, laat dit topic dan maar zakken he…

je bent verliefd maar weet niet of hy ook op jou is?

dus volgends jou ben ik verliefd?
ik weet niet of hij mij leuk vind? denk het niet… :’)

haha je hoeft er toch helemaal niet mee te zitten :slightly_smiling_face:? je hoeft nu nog niks met die jongen te beginnen en als ik het zo hoor vind je hem leuk en niet zijn aandacht, aangezien je ook aan hem blijft denken - en op dit moment krijg je geen aandacht van hem, dus is het iets anders dat je aantrekt:)!