ik moet het gewoon even kwijt.

Hee,
sorry dat ik hier nu heel mijn gezeik neer zet, maar ik moet het echt even kwijt.
Nja ehm,
Ik heb dus met een jongen gehad, ongeveer 4 maand.
Maar omdat hij telkens niet wist wat hij wou enzo, en het gewoon niet goed liep ging het uit. Hij is tijdens vakantie toen 3x(!) vreemd gegaan. (het was toen eerst nog aan zeg maar)
natuurlijk vond ik dat niet menselijk, en heb ik hem daarna ook niet meer gesproken. Wel ga ik nog heel veel met die familie+zusje om, omdat het gewoon geweldige mensen zijn. Laatst praatte ik weer een keertje met me ex, en het was zo leuk op msn, we hadden het echt zo gezellig, zo als “vroeger”. Toen belde die mij afgelopen maandag op of ik zin had om met hem even mee te gaan touren, naja aangezien ik hem ( na alles wat die mij heeft aan gedaan, gewoon nog steeds geweldig vind en niet uit me hoofd kan zetten) ben ik toen meegegaan. Het was echt ontzettend leuk, en we hebben gewoon weer gezoend, het was apart, maar ik voelde me zo gelukkig, want ik wou niets liever.

Verder is er nog 1 jongen, die mij vanaf dat ik mijn ex ken, al leuk vind, het is zeker niet de knapste jongen, maarhij is echt heel lief.
Ik ging heel veel met hem om, en smsde ook veel enzo, hij belde me vaak… Aangezien mijn ex toen niks van zich liet horen (nadat die vreemd was gegaan) was ik hem een beetje aan t vergeten. Die jongen die me telkens belde enzo, vond echt dat ik beter verdiende, want hij kent mijn ex ook. Ik had toen gewoon beloofd dat wat er ook zou gebeuren, ik niet naar mijn ex terug zou gaan omdat het toch een vreselijke lul is.

Gisteren was er een feest, en daar was die jongen die mij al heel lang leuk vind, en mijn ex was er ook. Die hebben dus gepraat… en toen heeft me ex aan die jongen verteld dat ik er weer mee gezoend heb. Dus die jongen was heel erg teleurgesteld in mij, en hij stuurde me een sms van ja, dit had ik werkelijk waar niet van je verwacht… ik weet voldoende.

& nu baal ik gewoon dat ik gezoend heb met mijn ex, omdat ik weet dat het eigenlijk een kut jongen is, die mij gebruikt.
tenminste, zo lijkt het wel…

pf heel lang zeik verhaal, maar ik moest het gewoon even kwijt. :blush:
& ik hoef geen reacties, het ging er alleen even om dat ik het even kon typen/kwijt kon…

Ok

Bied je excuses aan aan die vriend en ga voor hem?

Je kan het proberen uitleggen aan die vriend? Ieder mens met een beetje gezond verstand zal dat wel begrijpen.

probeer in iedergeval die ex uit je hoofd te zetten… ookal is dat echt ontzettend moeilijk!

alsnog wel bedankt voor de reacties :]!

misschien moeten we een algemeen ik moet het even kwijt topic aanmaken?
of is dat er al?

Ik vind trouwens dat je je ex moet vergeten (hoe hard het ook is)
Ik bedoel wat wil je liever een minder knappe jongen die superlief is
of een iets betere uitziende jongen die een ongelooflijke eikel kan zijn;)

je moet met die goede jongen gaan praten.
ga voor hem!

gooi 't eruit kiddie. :grin:

wat erg voor je!
Aan de ene kant begrijp ik je wel dat je je ex moeilijk kunt vergeten, tenslotte is het zijn schuld dat het zo fout liep. Maar meisje als hij je eenmaal kwets, tweemaal,… Een vos verliest zijn haren, maar niet zijn streken.
Btw ; it’s better to lose a lover, than to love a loser
dat is mijn mening.
Verder zou ik gewoon even alles laten rusten, tijd vragen aan die vriend van je.
En misschien eens nadenken of jij wel met die jongen wil.
JA: ga er dan voor & leg hem uit dat het moeilijk was… en dat je er spijt van hebt, maar dat het niets voorstelde
NEE: geef hem geen hoop. & probeer goeie vrienden met hem te blijven!
Good luck