Ik moet het even kwijt.

Hey allemaal, er zit me iets totaal niet lekker. Ik moet het even kwijt dus schrijf ik het hier van mij af.

Sinds september heb ik contact met een man van 43. Ik ben zelf 21. Ik kon altijd erg leuk met hem kletsen en we spraken elkaar vaak. Ook kwam ik wel eens bij hem over de vloer voor een kop koffie oid. Steeds vaker begon hij mij te vertellen dat hij mij knap en leuk vond, en soms legde hij zijn hand op mijn schouder, dat soort dingen. Ik begon me er aan te storen, romantiek en een leeftijdsverschil van ruim 20 jaar voelt voor mij gewoon niet goed. Ik wilde wel het goede contact houden!! Ik heb hem toen gewoon verteld wat mij dwarszat en hij reageerde wat ontdaan. Ik ben er toen vanuit gegaan dat er achter zijn gedrag verder niks stak. Dat was eind januari.

Ons contact bleef, maar ik had het gevoel dat hij met meerdere vrouwen flirtte en het idee dat hij mij probeerde te versieren bleef ook gewoon. Hoe leuk en gezellig het allemaal ook was, ik had in mijn achterhoofd een ‘raar’ gevoel. Op een gegeven moment ging hij dingen zeggen als ‘Je bent een volwassen vrouw, veel meer dan jouw leeftijdsgenoten. Je moet met een oudere man gaan, jongens van 25 zijn nog kinderen.’ Dat vond ik raar en dat heb ik gezegd.

Toch heb ik contact gehouden, vooral omdat ik gewoon contact nodig heb. Ik ben veel alleen, voel me alleen, heb sinds oktober geen werk en zit dus thuis. Ik probeer werk te vinden maar het lukt gewoon niet. 's Avonds spreek ik veel af met mensen maar de dagen zijn lang. Hij werkt in een café in Rotterdam en ik kom daar wel eens langs om een beetje te kletsen tegen de verveling en zo.

Nu sprak ik hem van de week weer, en nu blijkt dat hij een relatie heeft, met een ander meisje. Zij is 18 jaar oud. Ik begrijp dat zij verliefd op hem is, hij is charmant en aantrekkelijk en weet goed wat hij moet zeggen tegen een vrouw. Zeker als zij wat minder zelfvertrouwen heeft, zal ze snel om zijn denk ik… Ik ken het meisje niet, maar ik vind het heel erg dat hij zo tegen mij praat als hij een relatie heeft met haar. Hij zegt dat hij de relatie maar een paar jaar geeft. Hij klonk verliefd toen hij over haar sprak, maar ik denk op deze manier echt niet dat hij dat is. Vooral omdat hij zo flirterig tegen mij praat en doet… ik vraag mij af of hij er anderen op na houdt.

Ik weet dat ik me er buiten moet houden, maar ik vind het echt verschrikkelijk. Hoe leuk ons contact ooit was, dit voelt gewoon aan als een bedrieger en ik voel me besodemieterd. Hij probeert me gewoon te versieren, terwijl hij gebruikmaakt van de gevoelens van iemand anders, iemand van 18 nota bene. Een echte, fatsoenlijke man maakt geen gebruik van een verliefde vrouw… Bovendien dacht ik dat een vriendschap tussen ons wel mogelijk was, ik heb hem altijd een boeiend iemand gevonden. Blijkbaar is hij niet de persoon die ik dacht dat hij was, ik ben echt super erg teleurgesteld. Maar misschien ben ik wel te naïef geweest?

Ik weet dat dit een super lang verhaal is en als je tot hier hebt gelezen, verveel je je vast ontzettend, maar ik moest het gewoon even kwijt…

Ik heb het helemaal gelezen hoor =)
Maar kan er even niets over zeggen, dus zie dit maar als een up!
En veel sterkte ermee

Misschien bedoeld hij het wel niet om jou te versieren, maar zegt hij die dingen voor je zelfvertrouwen,

Ik denk dat je gewoon er nog even rustig over na moet denken en hem duidelijk maken dat je hem alleen als vriend wil

Het eerste wat in mij opkomt om te zeggen is:
Wat moet een man van 43 met een meisje van 18 en wat moet een meisje van 18 met een man van 43!?

Verder heb ik nu nog even geen tips/adviezen…

Toch naar ander contact zoeken, dus buiten hem. je gaat nu alleen maar met hem om omdat je het gezellig vind en ook geen verder contact met iemand hebt (dus op die manier gebruik jij hem ook :stuck_out_tongue:). Als je eenmaal andere mensen hebt gevonden, of werk, waar je je dag mee kunt vullen hoeft dit niet meer. Want je voelt je er duidelijk niet prettig bij en hem veranderen zit er ook echt niet in, dus stop er gewoon mee en zoek iemand anders.

Deze man komt op mij nu echt over als iemand die graag contact heeft met jongere vrouwen/meisjes (18 is natuurlijk in principe volwassen, maar in vergelijking met een 43-jarige zou ik het toch echt een meisje noemen). Ik vind het een beetje een raar verhaal. Ik vraag me af waarom hij zoveel contact heeft met jongere meiden. Ik zou 30 al redelijk jong vinden en 18 of 21 gaat naar mijn idee erg ver om mee te flirten/een relatie mee aan te gaan.
Misschien kun je hem nogmaals duidelijk maken hoe jij je voelt, dat je het idee hebt dat hij jou (nog steeds) probeert te versieren en dat het je helemaal niet lekker zit dat hij zich nog steeds zo gedraagt tegenover jou terwijl hij dus eigenlijk dat meisje een beetje belazert en dat jij je bovendien ook belazerd voelt.
Veel succes ermee:)

Als het contact met hem toch niet is wat je dacht dat het zijn kon, kun je er beter vanaf zien. Laat hem en dat meisje maar fijn uitzoeken wat zij willen, dat is niet jouw zaak.

Ik weet dat je helemaal gelijk hebt, alleen moet ik het nu nog los zien te laten :slightly_smiling_face:

Misschien probeerde hij je nooit te versieren en is hij gewoon flirterig? Ik weet het niet hoor. Ben je nu kwaad omdat hij iemand anders heeft? Los van het feit dat ze 18 is, als jij hem niet wil hebben mag hij toch iemand anders zoeken en kunnen jullie toch gewoon vrienden blijven?

a

Nee dat is niet het probleem. Ik wilde het niet en hij is vrij om te gaan met wie hij wil. Ik heb alleen het gevoel dat hij er meerdere vriendinnen op na houdt en ik voel me ook een beetje beledigd omdat hij dat bij mij geprobeerd heeft. Zin vriendin moet natuurlijk zelf weten wat ze doet. Je kunt flirten, maar ik vind het anders als hij zegt dat ik voor een oudere man moet gaan. En dat heeft hij meer dan 1 keer gezegd. En dat hij de neiging heeft om aan me te zitten (ik doe wel afstandelijk als hij dat probeert). Dan houdt het even op maar na een tijdje doet ie het weer. Ik kan wel lekker met 'm ouwehoeren en dat wil ik graag houden, maar ik denk dat zíjn intenties met mij anders waren…

Wat iedereen zegt :wink: Sterkte! ok, hier heb je niet veel aan, dus beschouw dit maar als een upje!

up!

ik weet niet echt wat ik moet zeggen.
is het niet beter om het contact te breken ? als hij jou zo behandeld en ondertussen het zelfde doet met anderen…

Miss kan je beter tijd spenderen met andere vrienden… Of die tijd steken in het zoeken van een baan zodat je dagen ook weer wat gevuld zijn. Deze man lijkt me niet goed snik. Serieus een man van 43 die het moet hebben van meisjes van 18? 21 vind ik ook nog echt jong voor een man van 43…

Ja ik weet het, ik heb 'm niet voor niets gezegd dat het niet ging werken. Ik heb er gewoon wat moeite mee omdat ik zijn gezelschap ergens ook weer niet wil missen. Heb me ingeschreven voor extra danslessen trouwens! Goede afleiding en dan ontmoet ik ook weer mensen:)

nouja ik vind dat liefde voor leeftijd gaat. 21 en 43 vind ik kunnen. Maar zijn gedrag lijkt meer op die van een púber. Ookal is hij erg lief en scharmant, hij klinkt niet als een betrouwbare kerel.
Sorry, je hebt niks aan mijn comment! :frowning_face: sterkte ermee!

Ik vind het erg ziek dat die man met jonge meisjes rond de 20 flirt terwijl hij zelf al facking 43 is.

ik ben 18 en ik zou me echt vies voelen als k iets had met een vent van 43.

maar ot:
als je graag het contact met hem wilt behouden zou ik duidelijk naar hem zijn dat je niet gediend bent van al dat flirten etc.
als hij er niet mee ophoudt en je blijft je ongemakkelijk voelen moet je misschien overwegen om het contact te verbreken (als je natuurlijk teveel last hebt van z’n gedrag)
maar het is natuurlijk je eigen keus en ik weet niet goed wat je precies van hem vind en van hem verwacht.
iig heel erg veel sterkte ermee!

Volgens mij is er iets mis met die man, sorry dat ik het zeg. Maar hij probeert jou te versieren, terwijl het leeftijdsverschil zo groot is. Hij zou beter moeten weten. Het kan dat hij verliefd wordt op een jong meisje. Maar dat hij nu een relatie heeft met een meisje van 18, is voor mij een teken dat hij jonge meisjes opzoekt. Dat klopt toch niet?

pedofiel?