Ik moet hem vergeten! help..

Hee,

Ik zit echt ergens heel erg mee. En ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik ben dus verliefd op een jongen, heel erg verliefd. Jammergenoeg! Want ik wil het helemaal niet… Er is zoveel gebeurt tussen ons… ik zal het even kort proberen te vertellen.

Ik zag hem ergens, en vond hem gelijk leuk. Hij bleek een vriend van een vriendin van mij te zijn. Hij voegde mij een halfjaar later ineens op hyves toe. En toen op msn en we praatte een beetje. Toen zijn we twee keer op doubledate geweest, en we vonden elkaar dus leuk.
Maar op msn deed hij altijd al een beetje vaag, kweetniet waarom. Hij was niet echt aardig en ook best arrogant maar toch vond ik hem leuk en ik snap niet waarom. Nou en toen met carnaval had ie van tevoren eigenlijk al gezegt dat ie waarschijnlijk wel met andere ging zoenen en dat dat door de alcohol kwam blablabla. Nou ik heb me dagen kut gevoeld en hij heeft uiteindelijk ook met een ander gezoend. Nou toch zei die dus dat we beter vrienden kunnen blijven omdat hij geen tijd heeft en ook omdat ie zich niet in wil houden met uitgaan. Sindsdien hebben we elkaar ook niet meer gesproken op msn ofzo, hij zegt gewoon helemaal niks en ik ook niet.

Nou ik wist dat dat beter was omdat hij gewoon helemaal niet zo leuk is… maar toch was ik er kapot van. En dat duurde een paar weken. En ik weet dat hij er ook maar geen seconde meer heeft gezeten. Het ging eindelijk ietsjes beter maar ik zag hem afgelopen weekend met uitgaan. We hebben niet echt gepraat maar ik heb heel de avond naar hem lopen kijken en hij ook wel eens naar mij.
Nou ik was weer helemaal back in love… en ik snap toch echt niet waarom! Ik kan net 2 goede eigenschappen van hem bedenken en nouja zijn uiterlijk is wel heel aantrekkelijk moet ik toegeven. Ik heb al zijn slechte eigenschappen al 1000x opgeschreven bekeken en wat dan ook maar niks helpt. Ik denk de hele dag alleen aan hem. Ik voel me zo kut. Alles maar dan ook alles herinnert me aan hem. Ik heb al geprobeerd andere leuke jongens te zoeken of wat dan ook… maar het probleem is, ik ben heel verlegen en nouja ik heb ook nog nooit een vriendje gehad en schaam me daar heel erg voor  En ik zag het tussen ons al helemaal voor me. Hij was helemaal niet verlegen maar wel tegen mij en had ook nog nooit een vriendin gehad en daardoor voelde ik me al fijner! Was ik tenminste niet de enige.

Maar nou heeft die vriendin dus gezegt dat hij mij nog steeds leuk vind maar waarom praat hij dan niet? (en hij zei ook zoiets van dat hij me het niet nog een keer aan wilde doen om ‘vreemd’ te gaan). En ik wil dat ook eigenlijk helemaal niet want ik moet over hem heen komen!
Maar toen ze dat zei was ik toch zo blij en kreeg ik die lach voor een hele dag niet meer van mijn gezicht… Ookal weet ik zeker dat hij me helemaal niet zo leuk vind.
Maar ik wil helemaal niks met hem. Mijn gevoel wil het wel maar mijn verstand weet dat dat helemaal niet goed voor me is.

Sorry voor dit lange verhaal maar ik zit er zo mee en alles wordt door hem beïnvloed. Mijn stemming, mijn schoolsituatie, hoe het thuis gaat…
Ik zie hem trouwens over 5 weken sowieso op het feestje van die vriendin, dus daar kijk ik nu al naar uit al wil ik dat helemaal niet . Ik ben bang dat ik heb in de vijf weken net weer een beetje vergeten ben en dat ik hem dan weer zie, dat het dan weer hetzelfde liedje is.

Help me!
Alvast bedankt xxx

Dat was eens even lezen, haha.

Ten eerste moet je je echt niet schamen, omdat je nog nooit een vriendje hebt gehad. Beter 1x raak, dan 100x mis, toch?

Ik denk dat ik je niet zo goed kan helpen, ik wilde zeggen dat je al zijn slechte eigenschappen moest schrijven en dat je dat terug moest lezen, maar dat heb je blijkbaar al gedaan.
Misschien moet je je echt gaan realiseren dat het niets gaat worden tussen jullie, althans dat begrijp ik van je verhaaltje.

Denk niet dat je veel aan dit hebt gehad, maar ik hoop dat je hem gauw zal vergeten ;p

ik zit in ongeveer dezelfde situatie, en idd je moet hem vergeten, maar hoe… als ik dat wist had ik het ook al gedaan, maar niets helpt x) dusja.
maar iig veel succes… x)
nja hier heb je nx aan

Amen :slightly_smiling_face:

Ik ken het, ik heb ook zo’n jongen gehad.
Hoewel het iets anders was.
Het was een eikel en hij had ook absoluut geen goede eigenschappen, helaas zag ik hem altijd op werk. Ik heb die jongen nadat hij dus niet zo leuk bleek te zijn, altijd genegeerd hoe graag ik ook naar hem wilde kijken en met hem wilde praten niks gezegt, arrogant gekeken en doorgelopen. Na een poos besefte ik ook dat het enorme kneus was en dat hij totaal niet bij me had gepast.

Dat jij nog nooit een vriend hebt gehad betkeend ook nite dat je met hem moet nemen omdat hij nog nooit een vriendin heeft gehad! Dat komt allemaal vanzelf :]

Ik wens je veel succes

is hij toevallig ook heel macho?? want dat ken ik wel een beetje… jongens die weten dat ze er goed uitzien gaan zich vaak zo gedragen… misschien vindt hij je wel leuk, maar net zo leuk als 3 andere meisjes ofzo… ik zou proberen hem te vergeten, en niet met hem gaan praten op dat feest want dan vind je hem gelijk weer leuk…

en weet je wel zeker dat hij nog nooit een vriendin heeft gehad?? misschien verzint ie dat om jou te paaien…?

ik zit ongeveer in dezelfde situatie.
dus ik kan je eigenlijk niet helpen.
ik moet zelf ook nog even over hem heen zien te komen xD
en dat ik zaterdag weeeer met hem heb gezoend helpt daar ook niet echt bij.
dus beschouw dit maar als een up :slightly_smiling_face:

Hoi,
Ja sorry voor het lange verhaal.
Bedant voor de reacties iig!
Het gaat al ietsje beter denk ik :pensive:
Maar dat ie nog nooit een vriendin heeft gehad weet ik wel zeker, want een vriendin is namelijk ook een vriendin van hem.
Jullie ook succes met het vergeten!
xx

Forget him.
Ik weet dat dat heel moeilijk is maar ga gewoon leuke dingen doen etc. zo dat je niet aan hem hoeft te denken. En gewoon niet tegen hem praten op dat feest lijkt me ook het beste want dan word je niet weer verliefd op hem.
Ik weet dat dit niet echt een goed antwoord is dus beschouw dit maar als een upje.

Succes verder met hem vergeten.

heej

ken het gevoel
zit met hetzelfde probleem
alleen is hij 8 jaar ouder (hij vind mij wel leuk, heeft hij zelf toegegeven, maar durft niks te beginnen)
ik zie hem dus elke week als ik uitga
hij is ook nog steeds single en ik ook
en dat elke keer kijken doet hij ook
heel verwarrend

ik leef met je mee
maar ik doe net of ik gek ben en maak gewoon lol
gewoon doen of het je niks doet
en uiteindelijk wordt het beter
dat heb ik nu iig wel
hoop dat het beter wordt

Ik heb hetzelfde…

Ik had een tijdje met een jongen maar het werkte niet door een paar belangrijke dingen. Toen heeft hij het min of meer uitgemaakt. Maar nog steeds vind ik hem leuk en ik zie hem ELKE DAG OP SCHOOL! Daarnaast is hij ook nog een vriend van me. Daarnaast lopen hij en een andere goede vriendin van mij van school continu te flirten (ookal is het alleen vriendschappelijk, het is fucking irritant), en blijkt ineens dat hij in de flow zit met een lelijk wijf bij mij op school (maar dat is ook niet helemaal duidelijk). Ik voel me er superkut door, want ik sta voor de spiegel met het idee dat ik ‘hem’ die dag weer ga zien.

Wat het nog moeilijker maakt…eerst werden we aan elkaar gekoppeld (ook door diezelfde vriendin) maar toen vond ik hem nog niet zo leuk. Ik werd namelijk nooit verliefd. TOen ben ik de positieve dingen van hem gaan zoeken en daar ben ik nogal gek op geworden.
Hoe moeilijk is het dan nu om van hem af te komen?

sorry, ik verdween even in mijn eigen verhaal.

Ik begrijp je he-le-maal, en ook ik kan je niet helpen en ik weet hoe rot het voelt dat je het alleen moet ‘uitzoeken’.
Ook bij mij beïnvloed het gedoe alles in mijn leven.

Weet in ieder geval dat je niet de enige bent :slightly_smiling_face:

Ik meot ook iemand evrgeten… :frowning_face: Wel een ander verhaal, dat wel. Hij zit in de 6e en over 1 week heeft hij geen les meer, want hij moet leren voor zijn examens. Ik zit dus in de 4e en ben helemaal gek op hem. Ik zie hem ook wel af en toe kijken, maar er is niks gebeurd ofzo. :frowning_face: Maar ik moet hem even vergeten… Niet dat eht lukt… Mja

Beschouw maar als een up.

enige verschil: ik zit in de derde
&btw: heb’m op hyves.

Je moet hem echt proberen over hem heen te komen,
negeer hem gewoon compleet,
probeer ook niet naar hem te kijken op dat feest (ja, dat is moeilijk)
en concentreer je op andere jongens! :wink: