Hee,
Ik zit echt ergens heel erg mee. En ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik ben dus verliefd op een jongen, heel erg verliefd. Jammergenoeg! Want ik wil het helemaal niet… Er is zoveel gebeurt tussen ons… ik zal het even kort proberen te vertellen.
Ik zag hem ergens, en vond hem gelijk leuk. Hij bleek een vriend van een vriendin van mij te zijn. Hij voegde mij een halfjaar later ineens op hyves toe. En toen op msn en we praatte een beetje. Toen zijn we twee keer op doubledate geweest, en we vonden elkaar dus leuk.
Maar op msn deed hij altijd al een beetje vaag, kweetniet waarom. Hij was niet echt aardig en ook best arrogant maar toch vond ik hem leuk en ik snap niet waarom. Nou en toen met carnaval had ie van tevoren eigenlijk al gezegt dat ie waarschijnlijk wel met andere ging zoenen en dat dat door de alcohol kwam blablabla. Nou ik heb me dagen kut gevoeld en hij heeft uiteindelijk ook met een ander gezoend. Nou toch zei die dus dat we beter vrienden kunnen blijven omdat hij geen tijd heeft en ook omdat ie zich niet in wil houden met uitgaan. Sindsdien hebben we elkaar ook niet meer gesproken op msn ofzo, hij zegt gewoon helemaal niks en ik ook niet.
Nou ik wist dat dat beter was omdat hij gewoon helemaal niet zo leuk is… maar toch was ik er kapot van. En dat duurde een paar weken. En ik weet dat hij er ook maar geen seconde meer heeft gezeten. Het ging eindelijk ietsjes beter maar ik zag hem afgelopen weekend met uitgaan. We hebben niet echt gepraat maar ik heb heel de avond naar hem lopen kijken en hij ook wel eens naar mij.
Nou ik was weer helemaal back in love… en ik snap toch echt niet waarom! Ik kan net 2 goede eigenschappen van hem bedenken en nouja zijn uiterlijk is wel heel aantrekkelijk moet ik toegeven. Ik heb al zijn slechte eigenschappen al 1000x opgeschreven bekeken en wat dan ook maar niks helpt. Ik denk de hele dag alleen aan hem. Ik voel me zo kut. Alles maar dan ook alles herinnert me aan hem. Ik heb al geprobeerd andere leuke jongens te zoeken of wat dan ook… maar het probleem is, ik ben heel verlegen en nouja ik heb ook nog nooit een vriendje gehad en schaam me daar heel erg voor En ik zag het tussen ons al helemaal voor me. Hij was helemaal niet verlegen maar wel tegen mij en had ook nog nooit een vriendin gehad en daardoor voelde ik me al fijner! Was ik tenminste niet de enige.
Maar nou heeft die vriendin dus gezegt dat hij mij nog steeds leuk vind maar waarom praat hij dan niet? (en hij zei ook zoiets van dat hij me het niet nog een keer aan wilde doen om ‘vreemd’ te gaan). En ik wil dat ook eigenlijk helemaal niet want ik moet over hem heen komen!
Maar toen ze dat zei was ik toch zo blij en kreeg ik die lach voor een hele dag niet meer van mijn gezicht… Ookal weet ik zeker dat hij me helemaal niet zo leuk vind.
Maar ik wil helemaal niks met hem. Mijn gevoel wil het wel maar mijn verstand weet dat dat helemaal niet goed voor me is.
Sorry voor dit lange verhaal maar ik zit er zo mee en alles wordt door hem beïnvloed. Mijn stemming, mijn schoolsituatie, hoe het thuis gaat…
Ik zie hem trouwens over 5 weken sowieso op het feestje van die vriendin, dus daar kijk ik nu al naar uit al wil ik dat helemaal niet . Ik ben bang dat ik heb in de vijf weken net weer een beetje vergeten ben en dat ik hem dan weer zie, dat het dan weer hetzelfde liedje is.
Help me!
Alvast bedankt xxx