Ik moet hem niet.

*

Zeg tegen hem dat je een leuke avond hebt gehad, maar dat je niet op zoek bent naar meer dan dat. En wees de volgende keer gelijk duidelijk over wat je wilt tijdens het uitgaan of hou jezelf onder controle.

Ik zou hem gewoon een sms’je sturen met daarin vermeld dat je het een erg leuke en gezellige avond met hem vond, maar dat je geen behoefte hebt aan verder contact/relatie blablabla. Succes!

Ja oke…

@shakeitt, dat kan echt niet, dat zou veel te bot zijn, daar is de situatie nu echt niet naar, hij heeft me ook al gebeld enzo…

Je wilt toch van hem af of niet soms?

Jawel, maar op een normale manier, ik bedoel, het moet wel aardig blijven, en die zie ik nog vaak zat denk ik, is hier in buurt en allemaal bekenden, dus ik wou het gewoon beetje subtiel brengen…

Hij gaat zich sowieso gebruikt voelen.

Ja shit he…

Gewoon 't contact langzaam laten verwateren, laat merken dat je niet geinterresseerd(?) bent.

Ik herken me hier zo in hah. Heb het ook vaak gehad, en meestal probeer je je dr makkelijk af te laten komen door gewoon niks van je te laten horen. Maar dat is juist rot voor hem, dus gewoon eerlijk zeggen dat het voor jou voor een avond leuk was, en dat je gewoon echt op zoek bent naar iets serieus? Dus dat dr niet meer dan dat voor jou in zit. Zo hou je het wel een beetje algemeen en heeft hij niet meteen het idee dat het alleen aan hem ligt. :wink:

`Je kan nooit iemand dumpen op een lieve manier’

Oke, ja, ik denk dat ik gewoon wel een beetje afstandelijk doe… Maar wat moet ik zeggen alstie belt?
(superbedankt trouwens voor de reacties!)

Niet opnemen.

Poeh, maar hoe houd ik dat de hele dag vol? Dat kan toch niet? Dat vind ik eigenlijk pas bot…

en volgende week zie ik hem waarschijnlijk weer…

Amen.
Wie zijn kont brand…

:frowning_face:

Telefoon uit.
En negeren dan maar.

@wcreiniger : moet op de blaren zitten!

Tegen hem zeggen dat je een leuke avond hebt gehad maar nu geen zin hebt in een vriendje of behoefte hebt aan een jongen die aandacht wil.

Geloof me, gewoon zeggen dat je hem niet moet. Als het een omgekeerde situatie was ( dat hij jou niet moest ) dan zou hij ook bot geweest zijn!