ik moet gewoon even razen..

Oke, ik begin maar even bij het begin. Een half jaar geleden ontmoette ik M. op een feetje, ik had toen nog wel een vriendje maar vond hem wel leuk. Daar schaamde ik me heel erg voor, maar toch heb ik voor mijn vriendje gekozen. M was wel de hele tijd aan het flirten en soms zelfs een beetje zeuren.

Nu is het dus uit met mijn vriendje en heb ik gezoent met M. Opeens was ik in de 7e hemel, er is echter 1 probleem;

het is een losboel, het interesseert hem allemaal niets, hij blowt, gebruikt regelmatig harddrugs ook doordeweeks, drinkt, en hij heeft gewoon geen zin in hoe hij het noemt gezeur? Hij vind dat als hij je laat zitten dat je dan gewoon je schouders op moet halen? Terwijl ik vind dat als je iets met iemand afspreekt je die afspraak gewoon na moet komen!?

Toen kreeg ik ineens een relatie met hem, en toen ik daar bleef slapen (nee geen sex want we hadden pas 4 dagen…) Ging ie toch ineens huilen over zijn ex? Like wtf… Toen hebben we hele erge ruzie gehad en ben ik weggegaan, het is nu dus wel uit.

IK WEET dat dat beter is voor mij, aangezien ik wel geef om de mensen bij wie ik ben, en mijn school, en werk etc… Maar het doet wel iets met me. De 1 zegt dat ie me gewoon played, de ander weet het niet… En ik weet het ook niet, de dag na de ruzie heb ik met hem gepraat en toen begon ie weer bijna te huilen en gaf ie aan dat hij het zelf ook niet weet? Maar dat ie ook geen relatie wilt?

Ik ben zo bang dat ie over een paar weken wel ineens over zijn ex heen is ofzo en wel weer normaal functioneert zonder drugs, dat ie dan weer naar me toekomt…

ik moet dit niet eens willen…

het gaat geloof ik niet zo goed met me:|

Jongens zijn maar jongens, en probeer dr voor te zorgen dat je bij jezelf blijft, geen enkele jongen is het waard dat jij je rot voelt en dat het door hem niet zo goed met je gaat.
Daarbij ga er vanuit dat hij niet verandert, en hetzelfde blijft. Ga verder met je leven, probeer boven hem te staan en te beseffen dat je te goed bent voor iemand die je zo behandelt, en dan merk je het vanzelf als hij is veranderd…
Zo zou ik het doen denk ik. Laat je niet zo kwetsen en je leven bepalen door iemand anders he, het is JOUW leven !! Laat hem!

ja dat is opzig wel waar… het is alleen best moeilijk om je er niets van aan te trekken!

Is het ook maar probeer het iig. Je eigen leven leuk maken dat je hem niet eens mist. :slightly_smiling_face:

Dat klinkt als een goed plan! :slightly_smiling_face:

klinkt alsof j

Hij geeft niet om je… anders zou hij zijn afspraken wel nakomen…

Get over it, er zijn zoveel leukere jongens in de wereld :slightly_smiling_face:

Je leven zo leuk mogelijk maken… ga leuke dingen doen.
Zeg tegen jezelf ‘ben veel gelukkiger zonder hem’. Hou dat voor ogen.
Over een tijdje voel je je alleen maar sterk: ‘zie je wel, dat ik het zonder hem ook leuk kan hebben!’

Tuurlijk is dat niet gelijk zo… je zal best wat rotdagen hebben, maar geef het de tijd, en dan komt het echt wel goed!

=)

Ik heb hetzelfde gehad, en uiteindelijk moet je echt voor jezelf kiezen.
Anders ga je er onderdoor, en dat zijn jongens gewoon niet waard.
Als hij zoveel van je houdt zou hij voor je willen veranderen, maar zo komt hij niet over.

hij heeft 3 jaar samengewoond met een meisje en toen was die ook al zo… dus dat hoeft niet te betekenen dat ie niet om me geeft, het is nu uit met haar omdat ze er een vriendje bijhad! Misschien is die gewoon bang en heeft ie geen zin in verantwoordelijkheden?! Maar het gaat wel weer normaal tussen ons zo dus ik blijf liever vrienden! :stuck_out_tongue: