Ik moet even mijn verhaal kwijt. :(

weet wel dat hij in lichtvoorden ofzo woont, dat is ergens in de achterhoek bij overijssel of gelderland ofzo daar ergens,
en ik woon in Noord Holland
dus zo heel makkelijk ga ik daar niet langs en ik weet niet of ik mijn vader zo ver kan krijgen om daarheen te rijden :S

Ik denk dat je stiefoma dat mailtje heeft gestuurd, aangezien de mailtjes ervoor heel anders en veel leuker waren.

Heb je zijn telefoonnummer niet? Bel hem op en vraag het hem dan :wink:
Neemt je stiefoma op, zeg gewoon dat je ff met je opa wilt praten.

En ik zou gewoon nog een mailtje sturen naar je opa.
Met waarom hij niet wil afspreken en nu opeens zo raar doet.
Misschien heeft hij dat mailtje niet gestuurd en leest hij je berichtje, en komt hij erachter dat zijn vrouw het heeft gestuurd en wordt hij boos op haar en komt hij naar jou en je moeder op bezoek ^^

Misschien heeft die stiefmoeder het wel getypt…

Ik dacht hetzelfde. En anders hem confronteren met wat hij je wel niet heeft aangedaan.

.

.

Die is goed!
In iedergeval sterkte! <3

ik denk ook dat je stief oma het heeft verstuurd.
de beste oplossing is denk ik toch aan je ouders vertellen. Ze zullenhet heus wel begrijpen. En anders alleen aan je vader want hij heeft geen moeilijke jeugd gehad met je stief oma.

En als je het toch niet aan je ouders wilt vertellen zou ik nog een mailtje sturen of hij dat wel echt gestuurd heeft, misschien was het echt je stiefoma en als je opa het leest wat zij je heeft gestuurd dan verteld hij vast wel dat hij het niet was.

ik hoop dat je hier wat aan hebt en succes
xx.