Ik moet even iets kwijt! (droom/visioen)

Heee guys,

oké vannacht heb ik een visioen of zoiets gehad, denk ik. Het was best…weird. Oké het begon zo. Ik stond in een hal, een hele lange, en hij was best wel mijn stijl. Donker, duister, de muren waren grijs en er hingen schilderijen, maar die waren niet zo gedetailleerd. Op de grond lag een lang rood tapijt en daar liep ik over naar een grote houten deur toe. Beetje kathedraal achtige-deur. Ik deed die deur open en toen was het in die ruimte zwart. Ik stond van buiten uit te kijken en toen werd het geel-achtig, maar wel heel wazig. Na een tijdje werd het scherper. Het was zand, en opeens stond ik in die ‘‘ruimte’’. Ik dacht ook echt ‘‘wtf?’’. Ik zag dus overal zand, en toen ik omhoog keek zag ik een piramide. Het bleek dus oud-Egypte te zijn. En toen keek ik naar mijn voeten en zag ik dat ik sandalen aanhad en een lang wit gewaad. Opeens zag ik mezelf staan, met inderdaad sandalen en een lang gewaad, ik had nog wat sieraden en mijn haar was kort, tot mijn schouders, en zwart (heb ik ook). En ik stond met een lange man te praten. Opeens stond ik dus ergens binnenin een paleis of zo. Ik had het gevoel, en wist ook, dat ik geen slaaf was, of een heilige priester of zo, volgens mij een gewoon iemand die wel gewaardeerd werd.

ENNNNNNNN Toen schrok ik wakker like ‘‘WTF’’

eh ja ik moest dit even kwijt. Wat denken jullie hierover? Ik heb echt geen flauw benul.

Dromen zijn bedrog.

Het is maar een droom.

Voortaan mag dit in het dromen topic of in het wat wil je nu echt even kwijt topic.