Hoi,
Ik heb nu een weekje school en merk nou al gewoon dat het niet goed gaat… Ik zit in 3 havo en moet dus aan het eind van dit jaar een profiel/pakket kiezen. Dit jaar is dus echt heel belangrijk en ik moet echt mn best gaan doen, maar het gaat nou al gewoon niet goed. Ik stel mijn huiswerk de hele tijd uit en ga dan op mn laptop niksen. ALs ik moet leren leer ik een uurtje en ga ik daarna op mn telefoon en laptop. Ik voel me schuldig tegenover mijn ouders want die denken dat dat ik de hele middag leer en denken dan dat ik een goed cijfer ga halen. Ik moet dit jaar echt halen, omdat ik anders naar een andere school moet. Als ik nu al moeite heb met 3Havo, hoe gaat dat dan in 4havo, dat is volgens veel mensen heel erg moeilijk. Ik wil proberen echt zo weinig mogelijk onvoldoendes te halen en met allemaal 8en over te gaan (ik heb de vakken: Nederlands, Engels, Duits, Frans, Aardijkskunde, Scheikunde, Natuurkunde, Wiskunde, Geschiedenis en Economie)
Ik wil echt dat mijn ouders aan t eind van het jaar trots op me kunnen zijn, omdat ze dat niet echt konden zijn in de 1e en 2e.
Weet iemand misschien hoe ik het beste kan leren voor die vakken, meer motivatie en concentratie kan krijgen zodat ik echt met goede cijfers naar 4 Havo kan?
EDIT: ik ben vooral heel erg slecht in bètavakken, misschien heeft iemand daar tips voor…
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt <3