Ik moet dit even kwijt..

Heey allemaal! sorry als ik nu een nutteloze topic start, maar ik moest dit even kwijt;

ik denk dat ik weer in het ziekenhuis komt e liggen. tot nu toe heb ik er al 22 dagen gelegen dit schooljaar, ik was nooit ziek. en ineens bam! beginnen mijn nieren te lekken, ik kom dan meestal rond de 10-15 kilo aan in een week (pijn bij lopen en mijn huid scheurt). Ik keek op de weegschaal en was nu 9 kilo aangekomen + mijn benen doen weer pijn & mijn ogen zijn opgezwollen 's ochtends waardoor kijken pijn doet. Nou heb ik dinsdag al een afspraak staan bij de kinderarts voor controle, dus ik wacht wel tot dan. → morgen belangrijke toets

sorry maar ik moest’t even kwijt :frowning_face:

EDIT: Okee ik heb meer nieuws, ik moet zometeen om half 5 weer bij de kinderarts zijn, :frowning_face: er zat dus wél weer eiwit in de urine

EDITEDIT: Okee na 10 dagen ben ik weer thuis, morgen naar het UMCG toe, best wel spannend. kijken of de nierbiopsie die zondag tot dinsdag gepland staat doorgaat. Ik hoop het! Xx

Wat vervelend dat je dit heb! Kunnen ze er niets aan doen zoals een operatie of iets dergelijks? Beterschap!

ze kunnen een nierbiopsie doen, maar daar zijn ze niet voor omdat het gevaarlijk is ofzoiets. Meestal komt hetgene wat ik heb alleen voor bij babies, en staan ze voor een raadsel :stuck_out_tongue:. en volwassenen die het wel hebben krijgen het maar één keer, maar bij mij is dit nu de 3e keer… zucht :confused:

ah dat is echt heel vervelend! sterkte meid!

heel veel sterkte meid!

Wat vervelend zeg! Heel veel sterkte!

Wow heftig, sterkte!

Heel veel sterkte. Ik hoop dat alles gauw beter met je gaat!

Sterkte ermee!

Bon courage!

wow, dat is wel heftig. Heel veel sterkte, !

Sterkte!

Vervelend zeg. Sterkte en beterschap!

Gats dat klinkt echt naar… Veel sterkte en beterschap!

Wow dat klinkt best naar.
Heel veel succes en sterkte!

Sterkte, en hopelijk is dit de laatste keer dat je er last van hebt!

dank jullie wel voor die lieve berichtjes :slightly_smiling_face:

Vervelend voor je! Heel veel beterschap!

jeetje dat klink niet fijn :frowning_face: heel veel sterkte en beterschap :heart:

Sterkte, en beterschap!