ik moet dit even kwijt

Mijn vriend heeft vandaag het uitgemaakt in de grote pauze hij had er geen zin meer volgens mij bedoelt hij dat hij niks meer voor mij voelt of heb ik het mis? maar goed ik dacht dat het mee zal vallen, maar ik had het mis. Toen hij naar huis ging liep ik huilend naar school.

Toen ik in de aula kwam kwamen 2 meiden naar me toe en vroegen wat er was en ik zei niks, want ik wil er niet over praten paar minuten later wilde mijn mentor met me spreken in de gang en vroeg wat er was en ik heb verteld dat mijn het heeft uitgemaakt hij vond erg en begreep hoe ik me voel. Ik heb aan hem gevraagt dat ik niet na de pauze naar les wilde. Ik wilde alleen zijn ff geen mensen om me heen. Ik moest toch naar de les ookal wilde ik niet ik werd tijdens de les gesmst en gebeld door mijn moeder ik heb haar terug gesmst dat hij heeft uitgemaakt en dat ik me kut voelde ze vondt het heel erg voor me en ze wist dat dit zou gebeuren. Eigenlijk mocht dat niet tijdens de les, maar mijn mentor heeft aan de meester verteld wat er gebeurd is en dat daarom het mocht.

Mijn vriendin heeft me beetje opgevrolijkt zij gaf pakje drinken aan mij, zakdoekje voor me pakken, me omarmen toen ik huilde, ze heeft trakteerd, ze geeft volgende week kleine of grote chocolade taart aan mij. Ze heeft mij echt opgevrolijkt ik ben haar eeuwig dankbaar voor en morgen gaan we samen naar de kermis.

Ik voel me nog steeds zo verdrietig ik wilde niet dat het ging gebeuren, ik mis hem zo erg, ik mis de tijd tussen ons, ik mis de msngesprekken van hem, ik mis zijn lieve smsjes. hij was anders dan de andere jongens, niemand was zoals hem, ik wou dat ik tijdmachine had om alles terug te draaien maar helaas kan dat niet. ik luister nu naar ziellige muziek naar vrolijke muziek luisteren heb ik geen zin in. Misschien wordt ik wel vrolijk van maar dan heb ik zin in ziellige muziek luisteren.

Sorry dit moest ik even kwijt en sorry dat het onduidelijk is

liefde moet van twee kanten komen

De rivier gaat altijd anders stromen. Niks blijft het zelfde. Ook jou kut gevoel niet.

Praat veel.

Schrijf gevoelens op papier.

Nu voelt het rot maar over een tijdje kan je dit relativeren…! Zet 'm op meid

Praat met hem en doe veel leuke dingen met je vriendinnen…! Dan ben je er zo weer overheen

aahhh echt heel zielig:(
gelukkig heb je zoon lieve vriendin
succes er mee meis
xXX