ik mis m'n koksijdevrienden

ik ben sinds eergisteren trg van koksijde waar ik 2weken op vakantie ben geweest :s
ik ga er al 10 jaar en heb al vanaf het eerste jaar goede vrienden.
eergisteren heb ik afscheid moeten nemen en nu mis ik ze al voor dood!!
er was een vriend die in mekaar was geslaan als heel onze groep erbij stond en sinds dan heb ik een supergoede band met hem (:
ik kon niet stoppen met hem te knuffelen (:
gistere hoorde ik dat hij moet geopereerd worden aan zijn neus omdat het gebroken is door die klap :s
ik hed echt zin om de trein naar limburg te pakken en naar hem toe te gaan, maar het is 3uur met de trein en dat was iets te ver :s
nu gaat het op school ookal niet goed omdat al mn vrienden in een andere school of klas zitten en nu voel ik me nogal eenzaam en nu mis ik ze ng meer…
heeft iemand tips hoe ik koksijde meer kan vergeten??
x

Thuis nieuwe vrienden maken? ^^
en, heb je ze neit op msn ofzo?

en nu mis ik ze al voor dood!!
er was een vriend die in mekaar was geslaan als heel onze groep erbij stond en sinds dan heb ik een supergoede band met hem (:

ik zou eerst even op je spelling en taalgebruik gaan letten want dit klopt niet.

maar je bent echt niet de enige die mensen moeten missen, dat moet bijna iedereen wel. ik ook, er was op vakantie een ober waar ik t enorm goed mee kon vinden en echt een klik mee had, maar dat was in griekenland. dus wees maar blij dat het nog in nederland is want griekenland is net even verder, dus ik kan er 100% zeker van zijn dat ik hem nooit meer zie.
maar je hoeft ze ook niet te vergeten, je kan toch ook gewoon mooie herinneringen houden?
en je zegt dat je er al 10 jaar heen gaat, nou dan ga je toch weer terug zodra dat kan? dan hoef je ze al helemaal niet te vergeten maar kun je uitkijken naar het moment dat je ze weer ziet.

Uhmm. Je kan toch in vakanties een keer samen afspreken?

Geen zin om je verhaal te lezen. Te veel moeite met al die fouten. x]

Ik ben sinds eergisteren terug van Koksijde waar ik 2 weken op vakantie ben geweest.
Ik ga er al 10 jaar heen en ik heb al vanaf het eerste jaar goede vrienden.
Eergisteren heb ik afscheid moeten nemen en nu mis ik ze al heel erg!
Er was een vriend die in elkaar was geslagen toen heel onze groep erbij stond en sindsdien heb ik een supergoede band met hem,
ik kon niet stoppen met hem te knuffelen (:
Gisteren hoorde ik dat hij geopereerd moet worden aan zijn neus omdat het gebroken is door een klap :s.
Ik had echt zin om de trein naar Limburg te pakken en naar hem toe te gaan, maar het is 3 uur met de trein en dat was iets te ver :s.
Nu gaat het op school ook al niet goed omdat al mn vrienden op een andere school of in een andere klas zitten en nu voel ik me nogal eenzaam en nu mis ik ze nog meer…
Heeft iemand tips hoe ik Koksijde meer kan vergeten??
x

Ik heb het een beetje voor je verbetert, maar er kunnen nog wat foutjes inzitten, ben moe :stuck_out_tongue:

Maarja tegenwoordig heb je msn en mobieltjes, dus je kan gewoon contact houden.