Ik mis m'n ex..

Hey girls!
ik heb een probleem/vraag, en wil graag even jullie mening weten over wat ik moet doen, en op welke manier ;p

Het zit dus zo; afgelopen zomer heb ik op de kermis een jongen leren kennen, N genaamd. In die week hebben we na 4 dagen wat gekregen, helemaal leuk etc, 2 vriendinnen kregen iets met zijn vrienden. Na een paar dagen vond ik het al vervelend worden, want hij wilde te snel (we spraken elke dag af). Ik heb duidelijk gezegd dat ik dat niet wilde etc, maar begon er echt al tegenop te zien om naar hem toe te gaan. Nadat hij wat vroeg heb ik daar verschrikkelijk over-reacted op gereageerd en het is dus uitgegaan (dit allemaal in 8 dagen :p) tsja, prima, het was klaar, ik was er blij mee, ‘hij was het zelfde als al die anderen’ en ‘ik was blij dat ik van m af was’. Ik heb hem toen echt veel pijn gedaan door ‘t uit te maken… Het was nog eens via whatsapp ook :c

Daarna begon school, nieuwe klas etc, en toen heb ik iemand anders leren kennen, C. uiteindelijk zijn we 2 maanden samen geweest, maar hij is iemand (zoals iedereen me van te voren al vertelde…) die van meisje naar meisje gaat… Ik dacht dat het anders zou zijn tussen ons, en het ging ook goed naar mijn idee, maar hij begon steeds minder moeite te doen en uiteindelijk deed hij gewoon helemaal niks meer. Afgelopen vrijdag is het uitgegaan (zijn intiatief, maar ik twijfelde ook al omdat hij geen moeite deed). Afijn, het is pijnlijk maar wel beter zo…

En dan nu, denk ik dat mn gevoel voor N terug komt :\ ik heb hem vrijdag gesproken, en hij heeft in 5 minuten letterlijk meer moeite voor me gedaan dan C in de gehele relatie… En als ik nu terug denk aan die week met N heb ik zo verschrikkelijk veel spijt dat ik het heb uitgemaakt- het is zo’n lieve jongen, en ik heb hem onnodig veel pijn gedaan. Als ik wat duidelijker was geweest was het waarschijnlijk gewoon klaar geweest en hadden we een heel leuke tijd kunnen hebben samen. Nu hoop ik dus stiekem dat het ooit weer iets kan worden tussen ons, maar voorlopig wil ik sowieso even geen relatie vanwege C.
Maar wat denken jullie? Zou N me nog een kans geven? En is het raar dat ik nu weer aan hem denk…? Ik kwam net wat foto’s van hem tegen, en t enige wat ik kon denken was ‘god, wat mis ik die jongen…’ ook tijdens mijn relatie met C heb ik nog best vaak gedacht van ‘pff, waarom ben ik bij N weggegaan…’

Hmm, ik hoop dat jullie het verhaal snappen…

xx Rosa

Ohja, morgenavond ga ik uit met wat vriendinnen, en de kans is groot dat N er ook is. Zal ik maar gewoon wat met hem gaan praten, drankje aanbieden oid?

Ik zou eens wat tijd voor mezelf nemen als ik jou was. Je ene relatie is nog geen 3 dagen voorbij en je wilt al weer terug naar je vorige ex.
Ik zou dat persoonlijk niet doen en eerst tijd voor mezelf nemen voordat ik me in een volgende relatie zou gooien.

Dus neem eerst wat tijd voor jezelf, houdt N als vriend en kijk het heel langzaam aan. Want zie je wel dat er echt een relatie met N kan ontstaan n.a.v. die afgelopen keer waarbij het 8 dagen duurde?

Jaa ik snap dat het zo over komt idd, maar ik neem sowieso tijd voor mezelf hoor :slightly_smiling_face:
en de vorige keer was 100% vanaf mijn kant dat het uit ging, dat lag niet aan hem, en ik heb er nu echt veel spijt van…